Wie heeft ervaring met een yoga vakantie in het buitenland.
Ik, beginnende yoga vrouw van 50+, ben aan het orienteren en zeer benieuwd wat er allemaal mogelijk is.
Of misschien wel buiten Europa, vanwege het warme weer, waar ik nu al op zoek naar ben, voor begin 2015.
Maar voor later in het jaar zijn de tips uiteraard ook welkom en als je misschien zelf ook zoiets zoekt…
Na wat zoeken stuit ik op dit bericht, nou is dit een bericht van al best wat jaartjes geleden maar desalnietemin reageer ik toch want je weet maar nooit wie ik hier verder een plezier mee kan doen. Ik ben 45 en ben meegegaan met een yoga retreat Bali van inner wellness travel. Deze yoga retreats worden georganiseerd door jeanne. Zij is yoga docente en volgens mij ook reiki master en massage therapeute. ze had toen een volledige massage inclusief in de reis en die was echt super. Wat mij voornamelijk beviel was de afwisselling in de yoga lessen en het feit dat er de nadruk op wordt gelegt vooral te doen wat je kan en niet wat je perse wilt. De groep was heel gevarieerd ook wat betreft de leeftijd. Verder hebben we yogales gehad op het strand en tijdens de volle maan. we hebben een meditatie wandeling door de rijstvelden gedaan en een excursie naar een mooie tempel (weet de naam niet meer). Als ik dit zo allemaal benoem bedenk ik bij mezelf dat ik dit maar weer eens ga doen. Ik heb t als een fijne vakantie ervaren en heb er zelf nog een week aan vast geplakt om lekker mijn eigen ding te kunnen gaan doen en nog wat meer te genieten van bali. Ohja, de villa was ook fantastisch trouwens. De website is http://www.innerwellnesstravel.nl
voor de zoekende hoop ik bij deze een bijdrage te hebben geleverd. groetjes Jade
Beste Drea,
Op https://relax.nl vind je een leuk en wisselend aanbod van yogavakanties. Alle aangeboden yogareizen op de site zijn geplaatst door de organisatoren zelf. Zo zijn zie je hier bv alle reizen naar Spanje of wil je misschien liever naar India?
Ik hoop dat je iets leuks vindt.
Gideon