Yoga vakantie

hoi,
ik ben op zoek naar een leuke yoga vakantie,
maar vind het leuker om samen te gaan.

ik ben zelf 32 jaar en heb al wat leuke ideeen.
ik heb zelf meer ervaring met astanga yoga,maar vind hatta ook prima.

groetjes donna

Hoi Donna,

Ik heb niet veel ervaring met yoga, maar ben wel heel nieuwsgierig. Heb je al concrete ideeen (waar, wanner, hoelang etc.)? Ben je al vaker op yogavakantie geweest?

Groetjes,
Maza

hoi,
ben al enig jaren met yoga bezig,maar nog niet eerder een vakantie.
ik denk zelf aan italie of frankrijk.
vaak is er smorgens een yoga les en verder ben je vrij om te doen en te laten wat je wil.
wandelen,lezen,een leuk plaatsje bezoeken of lekker niks doen.
de gene die ik in italie heb gevonden is aan het gardameer,dus bij mooi weer ook nog lekker zwemmen.
voor een week betaal je ongeveer 795 maar daar komt dan nog wel de reis bij.
ik ben zelf niet in het bezit van een auto en zou zelf dus met de trein gaan.
de kosten hiervan zijn afhankelijk wanneer je zou gaan.
als je nog iets wil weten hoor ik het wel
groetjes donna

Hallo Donna,
Ik doe zelf ook al een aantal jaren aan yoga (hatta) en ben ook wel eens aan het kijken geweest voor een yoga vakantie, maar heb eigenlijk nooit iets kunnen vinden.

Het is inderdaad gezelliger om samen te gaan dan alleen. Waar verblijf je trouwens dit soort vakanties (hotel?) of ergens anders. Ben nl niet het kampeertype (ook geen disco type).

groetjes
Heidy

Hoi Heidy,
ik ben zelf ook niet echt een feestbeest,maar hou wel van een lekker wijntje op een terras.
de meeste yoga vakantie’s zijn met logie en dan slaap je op een kamer voor twee personen.
ik ben me nu voorral aan het kijken naar een vakantie in italie aan het garda meer.
ik zet de link er even bij zodat je een indruk hebt
maar er staat niks vast en misschien heb je zelf wel ideeen.
groetjes donna.

http://www.snp.nl/reis/italie/trentino_yoga_vakantie

Hallo Donna,

Bedankt voor de link. Ik zal eens gaan kijken. Ben momenteel een beetje aan het rondkijken wat ik precies wil gaan doen in de vakantie.

groetjes
Heidy

Hoi Donna,

Ik ben al een tijdje op internet aan het zoeken naar een geschikte vakantie. Ben ook niet echt een feestganger maar hou wel van lekker eten, terrasje, stadjes bezoeken en leuke activiteiten.

Zit zelf niet op yoga maar wil wel graag, helaas zit op het moment alles vol bij mij in de buurt.
Yoga op vakantie lijkt mij erg leuk. Ik heb een reis gezien bij Estivant. Hier start je 's morgens met yoga.
http://singlevakanties.estivant.nl/bestemmingen/italie/sardinie-actief

Misschien is dit iets? Ik zit zelf te overwegen om met deze reis op 3 september mee te gaan. Maar wellicht zijn er nog andere leuke(re) reizen!?

Groetjes Willeke