ik heb al een eerder een bericht geplaatst, maar daar heb ik tot nu toe weinig reacties op gehad, dus vandaar dat ik het nogmaals probeer.
Zijn er hier nog meer mensen geïnteresseerd in yoga en eventueel een opleiding? Mijn plan is om een mooi land ( het liefst Bali) te bezoeken waar ik yoga kan beoefenen/een yogaopleiding kan doen en daar ook even rond ga trekken.
Ik ben 27 jaar en ik ben van plan om ongeveer in november te vertrekken. ( Misschien al wel eerder) Wellicht heb jij mooie ideeën en dezelfde interesse?
Wauw! Wat een leuk berichtje…vooral leuk om te lezen dat je een Yoga (reis) maatje zoekt.
Ik ben Laura, 31 jr en woon in Amsterdam. Ik ben ook helemaal Yoga verslaafd en doe dit al ruim 4 jr (verschillende stylen).
Maar mijn favoriet blijft toch wel Hot-Yoga (Bikram-Yoga).
Toevallig zat ik gister ook te denken en een beetje te orienteren en diverse sites te bezoeken over Yoga workshops in het buitenland / Festivals etc. Lijkt me echt waanzinnig. Het is best prijzig zo’n vakantie voor als je alleen zou gaan, maar met z’n 2en scheelt dat toch wel weer een hoop.
Heb vorige week een boek van Skadi van Paasschen - Yoga geeft ruimte aangeschaft. En ze heeft ook een persoonlijke site waar ze dus diverse workshops aan geeft en upcoming Festivals. Check maar es http://www.skadiyoga.com/
Over je plan. Een Yoga-vakantie op Bali lijkt me ook echt prachtig, alleen zou ik het liefst eerst een mooie stad in Europa willen kiezen en ook iets eerder in het jaar willen jaar. aangezien ik aan het eind van het jaar weer andere vakantie-plannen heb
Nou, laat maar wat horen. Misschien kunnen we wat ideeen uitwisselen. Ben ook wel beneiuwd hoelang en wat voor soort Yoga jij doet.
Leuk om andere yoga liefhebsters hier tegen te komen!
Die stijl die jij noemt Laura ken ik niet, hot yoga, is dat in een warme ruimte? Ik ben 36 jaar en woon ik Groningen ik doe al een aantal jaar aan yoga. Ik heb ook een poosje naar teacher trainingen in het buitenland gekeken, maar uiteindelijk besloten om in Nederland een docenten opleiding te gaan volgen. Ik ben in januari begonnen en het is super!
Ik ben me nu ook aan het oriënteren om een vakantie naar een stad ergens in de zon te combineren met yoga. Mijn vriendinnen doen niet aan yoga of gaan lekker met hun relatie op vakantie, dus sta ik open voor andere dingen. Bali ben ik ooit al eens geweest (geen straf overigens om nog eens heen te gaan :)), yoga en bali klinkt als de ultieme combinatie… maar ik heb waarschijnlijk een kleiner budget en minder lange vakantie? Een stad ergens in de zon lijkt me super, zo zag ik bijvoorbeeld surfen en yoga in de algarve vlak bij Faro. Maar in ben voor veel dingen in! Ik ben benieuwd naar jullie ideeën.
Leuk om jouw berichtje tegen te komen! Ik ben Liesbeth, 30 jaar en toevallig was ik ook aan het denken over een yogareis. Helaas zit ik aan de zomervakantie vast (ik ben leerkracht). Zie jij het ook zitten om in juli / augustus weg te gaan?
Elke ochtend Yoga op het witte zand
Ik ben geen lerares maar pas toe wat ik geleerd heb. Ruisende palmbomen en wit strand, blik op de oceaan. Meer moet dat niet zijn.
ALs je echt les wil volgen moet je niet bij mij zijn, zo goed ben ik (nog) niet.