Hai! Ik ga naar Bali

Hallo allemaal, mijn naam is Gigi en ik ben van plan deze zomer met mijn gezin (3 zonen en 2 dochters in de leeftijd van 11, 14 ,15,17 en 20) naar Bali te gaan.Wij zoeken leuke adressen waar je yoga kan doen, houden van strand en shoppen en rust. Ons programma is dus nog niet duidelijk en zal wat voor elk wat wils worden. Is het ter plaatse gemakkelijk om excursies en accomadatie te regelen of kan dat toch beter hier vanuit Nederland of online? We gaan in de maand juli.

Iemand tip’s of een goed advies ?

Hartelijke groeten,
Gigi:zon02:

Hoi Gigi,welkom op wereldwijzer!
Leuk dat je met de kinderen op vakantie gaat naar Bali.
Natuurlijk zit jij met allerlei vragen over dit prachtige Bali,wel je kan altijd een berichtje posten in het Bali reiscafe hier op wereldwijzer,alsook de ervaringen lezen van anderen.(zie link) hier aanklikken!
Las ook in je berichtje dat je aan yoga doet,wel misschien kan ik je een beetje op weg helpen zie link :hier aanklikken
Maak er nog een prachtige tijd van in het magische Bali,Gigi!
**Zoals gewoonlijk sluit ik mijn welkomsberichtjes af met een leuke foto (balinese danseressen)
**

http://media.reismee.nl/9313/fotos/57998/57998_1281887293_500.jpg

Wat een hartelijk welkom Georgegessiam ! dankjewel voor je tip’s en de site van Villa Buddha is zeer zeker de moeite waard !

Groetjes,
Gigi

Graag gedaan Gigi,nog veel plezier op wereldwijzer!