Ik ben van plan eind juni, begin juli richting bali te vertrekken en dan een rondreis te gaan doen voor ca. 3 weken. Zou het leuk vinden als iemand van ongeveer 25-35 jaar mij wilt vergezellen. Zelf ben ik 30 jaar.
Hai,
Ook nog maar even zo - kom je overal tegen nu ik wat langer rondkijk :-).
Ben 28 jaar en wil ook het een en ander rondkijken op Bali. Ben er vanaf de 21e, en ga na een dag of tien, veertien (?) verder naar Java - waar ook heel veel moois te zien is! En waar ik uiteindelijk een vriendin ga opzoeken. Weet niet wat je plannen inmiddels zijn? Hou ook van combi cultuur, natuur, mensen, drankje, etc. Ben benieuwd!
Groetjes!
Hoi Carmen,
Ik wil dit jaar ook (weer) naar Bali en dan ergens na 3 juli. Ik zit zelfs te denken om er een yoga/ surfkamp te boeken. Zelf wil ik er ook 3 weken heen en een beetje rondreizen, chillen, drankje, dansen en in de zon liggen. Dat heb ik vorig jaar ook gedaan en is me goed bevallen. Alleen dit jaar zou ik graag wat meer van het eiland willen zien. Wat zijn jouw plannen? Even wat over mezelf: ik ben 29 jaar en ben bijna klaar met het 1e jaar van de deeltijdstudie fysiotherapie.
groetjes mirjam :dag:
Hi Carmen,
En, ben je inmiddels op Bali? Heb je het naar je zin? Ik (32 jaar) ben hier inmiddels al twee weken en heb nog drie weken te gaan voordat mijn vriend komt. Ik heb al beetje rondgereisd, maar blijf komende tijd even op vaste stek aan de zuidwest kust. Mocht je in de buurt zijn en gezelschap zoeken voor drankje of hapje, laat maar weten.
Veel plezier!
Marloes