Ik vertrek begin februari naar Nepal. Ik verblijf eerst twee weken in Kathmandu en daarna 8 weken in Panauti. Bij die laatste bestemming ga ik oa vrijwillgerswerk doen in een weeshuis.
Ik houd veel van yoga en meditatie. Het lijkt me ontzettend fijn om in Nepal een korte cursus te volgen. Heeft iemand hier ervaring mee? Aanbevelingen? Kosten?
wij bieden korte Yoga en Meditatiecursussen aan in Suryabinayak, Bhaktapur. De kosten voor een zeven daagse (anderhalf uur per dag) Yoga Cursus bedraagt €50,-. De kosten voor een meditatie cursus (7 dagen, 1 uur per dag) bedraagt €25,-. Wanneer je kiest voor een combinatie bedragen de kosten €65,- Indien je een week te lang vindt kunnen we uiteraard een gepersonaliseerd programma samenstellen. Mail ons gerust voor meer informatie.
Meditatiecursussen met stukjes boeddhisme van enkele dagen veelal, in principe fulltime, in Kopan monastery. (Ook voor vrouwen, die hebben een apart nachtverblijf buiten het kloostergebouw). Een paar km ten noorden van Boudnath.
hallo Rudy van Bruggen, ik ben op zoek naar een teacher course in yoga. is dit ook mogelijk bij jullie organisatie? Dit zou ik ook wel willen combineren met vrijwilligerswerk. Ik ben vanaf april beschikbaar. Vriendelijke groet, Dorien Rensma