Yellow Fever vaccinatie

Ik las op TripAdvisor dat je moet kunnen bewijzen dat je ingeënt bent tegen gele koorts.

Wij gaan in september.
Ik heb een pak inentingen gehad zo een 6 jaren geleden toen ik naar Azië ging maar geen idee welke dat allemaal waren.

http://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen/latijns_amerika_caraiben/bolivia/ra_bolivia.jsp

Inentingen

Sinds 25 maart 2008 zijn reizigers verplicht aan te tonen dat zij tegen gele koorts zijn ingeënt, hetgeen impliceert dat reizigers die Bolivia binnen komen hun vaccinatieboekje moeten kunnen voorleggen.*
Iedereen die naar Latijns Amerika reist, ongeacht de duur en de omstandigheden moet tegen hepatitis A beschermd zijn. Een update van polio, tetanus en difterie is sterk aangeraden.

Heb je geen vaccinatiepaspoort? Kun je dat misschien alsnog krijgen bij de instantie waar je je vaccinaties hebt gehaald?

Voor Azië krijg je over het algemeen geen gele koorts inentingen. Kans bestaat dus dat je niet ingeënt bent.

O ja, mij is in Bolivia nooit naar een bewijs gevraagd.

Ik heb de inenting destijds ook laten zetten, maar er is me achteraf geen bewijs van opgevraagd.

Gr