Klopt , maar uiteindelijk geraken we het toch min of meer eens. Dit is voor mij dus ook afgesloten uitgezonderd, over het meenemen van een packet. Dus als ik het goed begrepen heb, moet ik aan u niet vragen voor een packet voor mij mee te nemen, zelfs als ge het moogt openen ?
Ik hoef hier geen antwoord op, hoor.
eerst wil ik het zeker weten met wie ik het tedoen heb … dus wil eerst wil ik hem of haar ontmoeten en ik wil wel zien wat erin zit en het moet niet zwaar zijn… dus wil niet hebben dat iemand zomaar afgeeft aan mij
Ja we dwalen af. Maar toch even dit uit een andere bron;
Het minimumloon is ongeveer 13.500 cedis (1,20 euro) per dag. Werkgevers bieden werknemers vaak gratis transport.
De salarissen variëren van 50 tot 100 US dollar voor ongeschoolde arbeid. Een geschoolde arbeider kan rekenen op een inkomen tussen 500 en 1.000 US dollar. Professionele krachten kunnen een inkomen vergaren tussen de 1.000 en 2.500 US dollar. Werkgevers met meer dan vijf werknemers moeten sociale lasten afdragen gelijk aan 12,5 procent van het maandloon.
Hey ,
Mijn laatste berichtje.
Nog kort dit,… ,lullen op de pc is niks voor mij.
Maar zo te zien , zitten we toch niet op dezelfde golflengte.
Ik was rugzaktoerist met een beperkt buget ,
wou gewoon wat foto’s in Ghana krijgen.
en met die €70 dat ik kon uitsparen met dhl , door met iemand
mee te geven , had ik die familie het toch voor enkele maanden
wat gemakkelijker kunnen maken.
wil er mij toch nog iemand helpen [EMAIL=“koen.cardoen@telenet.be”]koen.cardoen@telenet.be
groetjes,
Koen
Ik wou dat ik het kon, maar ben net terug, en het zal een tijdje duren voor ik weer daar terug ben. Maar zoals ik voordien al gezegt heb, bij mijn laatste reis heb ik dat ook gedaan, en heb er geen probleem of spijt van gehad. Er zal wel iemand komen die dat wil doen voor u. Het zou allesinds misschien belangrijk zijn dat ge er een termijn op plakt. Ik ken wel mensen die dit willen doen, maar die vertrekken allemaal pas binnen een paar maanden.
En aan sommige mensen te horen zijn we er voor mekaar te helpen hier, dus ik hoop dat dit ook nu gebeurd.