Working Holiday Visa of Skilled (sponsored) Visa

Hallo,

Ik wil graag emigreren naar Australie. Mijn plan is om gewoon een working holiday visa te nemen en vervolgens een serieuze baan te nemen. Eenmaal aan 't werk wil ik dan via de huidige werkgever een permanent visum aanvragen. Is dit een goed plan? Is het eigenlijk wel mogelijk op die manier?

Alvast bedankt,

Sjoerd

PS Ik heb een master diploma en 1,5 jaar relevante werkervaring, ik denk zelf dat het daarmee wel moet lukken.

mate, je moet onwijs veel mazel hebben wil je met een WHV een goede baan krijgen, je mag nml maar 6 maanden voor 1 employer werken…
Ik zit hier al 2 jaar en t is onmogelijk om een proper job te vinden…
kijk eens op www.immi.gov.au voor info over diverse visa’s and their restrictions etc.

Jouw plan is niet t sterkste, op die manier zou t veel te makkelijk zijn voor iedereen om te emigreren naar OZ.

Het is alleen makkelijker als je onder een bepaald beroep valt waar ze een tekort van hebben. Deze lijst is recent ontzettend ingekort. Vanaf 1 januari 2010 gaat het nog moeilijker worden dit omdat ze de eisen voor skilss strenger gaan maken voor engels. Het gaat steeds moeilijker worden omdat er nu ook wat meer problemen zijn met werkeloosheid. Wij willen zelf ook de procedure gaan opstarten nu heeft mijn man geluk dat hij onder de skills valt waar nog steeds een zeer groot te kort voor is. Dat maakt het voor hem makkelijker om deze vergunning te kunnen krijgen.

Een site waar ik veel informatie op heb gevonden is: http://www.visumdienst.nl

Doeii