Hallo!
Ook ik ben een van de velen die in de planning heeft om naar Australie te gaan (eind okt) maar zit nog te twijfelen hoe lang ik ga… daarom even een visum vraagje… Who can help me out here?
Stel ik neem een toeristenvisum en besluit - terwijl ik daar ben- om toch langer te willen blijven- dan kan ik sowieso het toeristenvisum verlengen naar 6 mnden, maar weet iemand of het mogelijk is om je toeristenvisum om te zetten naar een Working Holiday Visum (zonder het land te hoeven verlaten?)?
Oh ja- nog iemand tips voor goedkope combinatie tickets?
Ik zit met precies hetzelfde “probleem”. Ook ik twijfel tussen een toeristenvisum en een working holiday visum. Ik denk dat ik er wel al uit ben en een toeristenvisum voor een half jaar neem. Ik ga sowiezo ook naar NZ dus dan kan ik daar altijd nog besluiten om een working holiday visum te nemen.
Mijn vraag aan jou is waar jij je toeristen visum aanvraagt? Ik heb wel op visumdienst.nl zitten kijken en volgens mij moet ik dan het 48R/R48-visum nemen “Visum voor verblijf langer dan drie maanden”. Ik hoor namelijk ook verhalen over dat je in het vliegtuig een visum in moet vullen of dat je het visum gratis kan downloaden…
Ik heb mijn ticket bij Killroy geboekt. Volgens mij heb ik wel een redelijke prijs, 1220 euro. Een maand geleden geboek. Met tussenstop in Bangkok, waar ik ook uitstap, en een terugvlucht van Auckland naar Sydney. De heenvlucht (naar Christchuch) moet ik dan nog wel zelf betalen.
Qua ticket ben ik nog aan het zoeken… zie dat vanuit Frankfurt t goedkoopste is, maar ja dan moet je wel weer naar Frankfurt… Killroy heeft inderdaad wel goede aanbiedingen… mm ik ga nog ff verder zoeken!