Ik en mijn vrouw zijn beide erg toe aan een nieuwe uitdaging. Wij zijn erg verliefd op Australie en zijn ook al een tijd op dit land aan het orienteren. Emigreren is wel een hele grote sprong. Helaas ben ik te oud om een working holiday visum aan te vragen. Nou is mijn vraag. Als wij toch naar Australie willen gaan laten we zeggen 1 of 2 jaar om daar te werken en rond te trekken, welk visum moet ik dan aanvragen? Gewoon het visum voor definitieve emigratie? Of zijn er ook nog andere mogelijkheden hiervoor. Alvast bedankt:wereld:
Ik gok dat dit heel erg lastig gaat worden. Een visum om te emigreren heb je niet zomaar. Er gaat veel tijd, geld en energie in zitten, en dan ligt het er ook nog aan of je er uberhaupt voor in aanmerking komt, aangezien ze hier echt gigantisch streng zijn wb emigratie. Persoonlijk zou ik dat hele traject ook niet doorgaan voor een jaar reizen. Je zou nog kunnen proberen een toeristenvisum te krijgen voor een jaar, maar ook daar zijn ze heel erg streng mee, en dan mag je niet werken.
Voor meer info zou je eens op www.immi.gov.au kunnen kijken.
Iig succes ermee, en ik hoop voor jullie dat er toch een mogelijkheid te vinden is