Hallo allemaal,
ik ben Peter en heb vergaande plannen om een ommezwaai te gaan maken in mijn leven. Ben druk bezig om naar Australië te gaan. om daar aan de slag te gaan als chauffeur. :dag:
Hoi Peter,welkom op wereldwijzer!
Nou leuke plannen,ik wil je wel niet ontmoedigen maar om te emigreren naar Australië zul je je door een woud van bureaucratische regelgeving moeten worstelen. Hoe ‘easy going’ en vriendelijk de Ozzies ook zijn, emigreren naar Australië is een stuk lastiger. Er worden een stuk minder visa vrijgegeven, dan er vraag naar is. Je hebt een visum nodig om te kunnen wonen en werken. Van deze visa bestaan meer dan honderd verschillende soorten!
Het verkrijgen van een visum voor Australië is geen gemakkelijk proces. Om je kans op een toewijzing te vergroten en het proces te versnellen is het raadzaam gebruik te maken van een emigratie consultant,bevoorbeeld deze organisatie?
Natuurlijk kan je bij ons ook terecht met al je vragen hetzij in het Australië Forum of in het Wonen en werken in het buitenland Forum
Succ6 nog met je toekomstplannen,Peter!
groet,georgessiam.
Dank voor je reactie Georgessiam,
ik weet dat het een woud is heb visumchek gedaan en het is nu nog wachten op antwoord
Dat is met alle plezier gedaan,Peter!
Succ6 en hopelijk komen je dromen uit om te gaan werken en verblijven in het land van down under !