Australië

Hoi, heeft er iemand informatie over emigreren naar australië? Kan natuurlijk al heel veel vinden op het net, maar ben ook benieuwd naar echte verhalen! :dag:

Hoi Lysbet,welkom op wereldwijzer!
Nou ik wil je niet ontmoedigen maar om te emigreren naar Australië zul je je door een woud van bureaucratische regelgeving moeten worstelen.
Hoe ‘easy going’ en vriendelijk de Ozzies ook zijn, emigreren naar Australië is een stuk lastiger.
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht op het Australië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je toekomstplannen,Lysbet !
groet,georgessiam.

1 like

Hoi Georgessiam, dank voor je reactie!

Dat is met alle plezier gedaan,Lysbet !
Misschien is dit nog iets voor jou :via www.immi.gov.au kan je officiële papieren en boeken downloaden.
Het is wel in engels maar als je toch in australie wil wonen is het een goede training.:slight_smile:

1 like

Volgens mij doe ik iets niet goed, weet niet goed hoe ik je moet beantwoorden, haha, als dat al niet lukt…

Nou ik heb je posting gelezen Lysbet,dus je bent goed bezig…:slight_smile:
Als er nog vragen zijn over je gebruikersaccount,berichtjes verwijderen,naamwijziging etc…Dan kan je altijd met je vragen teecht op de helpdesk : Helpdesk: Overige Vragen
Heb je bevoorbeeld problemen met Engelse websites dan kan je altijd de google vertaler gebruiken als je aan een bepaald woord niet aan uit kan.
Met vriendelijke reisgroet,
georges

ik had je dus twee keer geschreven dat het engels geen problemen zal opleveren, eerder wat and