naar Australie??

Hallo allemaal!

Mijn naam is Natascha en ik ben getrouwd met Erwin. Wij hebben twee dochters van 7 en 1 jaar.

Wij zijn zeer geinteresseerd in emigratie naar Australie, maar we zijn ons hier in Nederland nog volop aan het orienteren, want er komt natuurlijk (logisch) heel veel bij kijken.

Nog meer mensen met de wens om de stap naar Australie te wagen??

Groetjes Natascha

Hoi Natascha,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat jullie overwegen om naar Australie te emigreren.
Houd er rekening mee dat het gehele emigratieproces lang meeslepend, ingewikkeld; en uitputtend zijn en de voorwaarden streng om het land in te komen.
Ook hangt er een aardig prijskaartje aan. Als je een emigratiebureau in de hand neemt, dan zijn dit de grootste uitgaven. Ook ben je geld kwijt aan medische testen, taaltesten, vertalen van diploma’s, aanvraag van het visum zelf.
Op de site van de Australische immigratiedienst kan je een test doen of voor welk visum je in aanmerking komt. http://www.immi.gov.au/visawizard/
Ook kan je met je vragen terecht in het Australieforum hier op wereldwijzer!
Suc6 nog met je plannen Natascha !
groet,georgessiam.

1 like

Bedankt voor je berichtje Georgessiam! En voor de info!
We (mijn man en ik samen) willen ook eerst nog samen naar Australie om te gaan kijken naar scholen voor de kinderen en werk voor mijn man, toch ook wel belangrijke dingen om zeker te weten! Nou maak ik mij niet zo erg veel zorgen over werk, want het soort werk wat mijn man doet, daar is op het moment erg veel vraag naar. En ja, ik had al begrepen dat het erg prijzig is, hopelijk komen we daar wel uit.
Ik ga zeker op de site kijken die je vermeld hebt. Ik heb al erg veel sites gezien, maar deze dus nog niet!
Nogmaals bedankt voor je bericht!

Groetjes Natascha

Nou das graag gedaan Natascha!
Wens je nog een mooie toekomst toe met je gezin in Australie.
groetjes,georges.:dag: