Ik ben nieuw op het forum, Ik heb een aantal vragen.
Laat ik beginnen mijn vriend heeft Australische nationaliteit, maar woont al zo een 15 jaar in Nederland. Wij hebben 2 kinderen en zijn niet getrouwd. Nu willen wij naar Australie emigreren… maar
ik ben chronisch ziek… Kom ik nu zeker niet door de medische keuring?
Wat zijn de kosten om te emigreren.
Moet je getrouwd zijn
is er werk als timmerman of in de mijnen?
Mijn schoonouders hebben in australie een huis dus zullen hier eerst gaan wonen en dan alles langzaam opbouwen.
Hallo Adrie,
het is akelig stil rond deze posting. Maar dat komt misschien ook omdat mensen denken dat er al heel veel informatie over dit onderwerp heel dichtbij te vinden is. Kijk in dit rijtje eens naar ‘Wat moet ik nou doen’ en ‘timmerlieden’. En geloof me, we weten op dit forum met z’n alleen heel veel, maar als je het echt wilt weten is mailen met de immigratiedienst of bellen met de ambassade in Berlijn (zie de links in de posting ‘wat moet ik nou doen’) de enige goede weg. Je hebt niks aan antwoorden als: ik denk dat het zo is, ik weet bijna zeker dat het zo is, ik geloof dat het zo is en ik heb gehoord dat het zo is. Daar is deze beslissing veel te belangrijk voor. En anders contact opnemen met www.move2australia.com.au. Maar dat staat een paar postings lager ook al in deze rubriek.