Vriend(schap) gezocht: jongen (homo) 26 jaar wil emigreren naar Australie

Ik ben een leuke homo jongen (single) van 26 jaar en zoek een vriend, maatje of vriendschap met iemand die ook naar Australië wil emigreren. Ben al 1 keer in Australië geweest en dit is me erg goed bevallen. Het lijkt mij fantastisch om mijn leven op te gaan bouwen in Australië. Lijkt het jou ook leuk om iemand met dezelfde droom beter te leren kennen? Neem dan contact met mij op!

Hallo!

Ik ben Nadieh 28 jaar en wil graag voor 1 of 2 jaar naar Australië, mijn planning is om in november te gaan zodat ik eerst nog wat kan sparen. Mijn bedoeling is om in australie te gaan werken in de zorg of ergens anders wat er op mijn pad komt. Misschien kunnen we samen starten? Wanneer ben jij van plan om er heen te gaan?

Groeten Nadieh

Hoi Nadieh,

Dank voor je bericht!
Ik weet nog niet wanneer ik naar Australië wil gaan. Mogelijk rond dezelfde tijd.
Ben wel meer van plan om echt te emigreren dan enkel om te reizen. Tenminste, daar wil ik het liefst voor gaan.
Waar ik heen wil hangt van verschillende zaken af. Mijn voorkeur ligt bij Queensland. Maar als andere gebieden meer kansen bieden is dat wat mij betreft zeker een optie.

Waar wil jij heen gaan?

Zou het leuk vinden om andere mensen te ontmoeten die ook de droom hebben om naar Australië te emigreren.

Toskippy,
heb je enig idee hoe moeilijk het kan zijn om naar Australië te emigreren? Heb je een beroep dat op de Skilled Occupation List staat? Ziehier: https://www.border.gov.au/Trav/Work/Work/Skills-assessment-and-assessing-authorities/skilled-occupations-lists/CSOL

En heb je het ‘emigratiehoofdstuk’ op het forum al gelezen? http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=600

Hoi Willem269,

Ik weet dat het moeilijk is, maar ik weet ook dat ik heel graag wil emigreren. Mijn beroep staat op de lijst. Maar dat is nog geen garantie geloof ik. En weet jij zo of je dan ook moet werken als dit beroep waarvoor je binnen kan komen?

Weet jij wat de beste aanpak is om in Australië terecht te komen met de grootste kans op een permanente verblijfsvergunning? Ik wil uiteindelijk ook wat kunnen opbouwen daar namelijk.

Hoi,
ik kan je verder niet helpen. Verdiep je eens in het emigratieforum, daar worden ook organisaties genoemd die je kunnen helpen/begeleiden. En zet je vraag op het emigratieforum

Succes,
Willem