Joachim, ik kan je niet helpen. Maar het vermelden van je leeftijd, een opleiding, je interesse zou al een stuk helpen. En ik weet niet of je zegt: ‘het maakt me niet uit waar in Australië’ maar anders zou een voorkeur voor een regio het vermelden ook waard zijn. En ik denk in dit geval ook dat assistentie via een erkend emigratiebureau ook een hele hulp zou zijn. Poosje geleden kwam er zo’n, door Nederlanders gerund, bureau langs en de kritieken waren heel lovend.
Heb als opleiding elektro mechanica gevolgd maar verder heb ik in deze richting niets meer gedaan.
Mijn interesse naar werk toe gaat uit naar een job die zich buiten afspeelt en waar fysieke arbeid aan te pas mag komen. (tuinman, helper op boot, bouw,…)
Als ik kan kiezen waar in Australië dan kies ik natuurlijk de Oost of Westkust.
Joachim, heb je op dit forum al eens gezocht op ‘emigreren naar’ of ‘emigratie naar’ Australië. Dan komt er veel informatie los. Ik geef je op grond van wat hierboven staat over opleiding en ervaring trouwens weinig kans. Een invitatie is meestal voorbehouden aan vakmensen met ervaring of mensen met een beroep waarvan ze er in Australië niet voldoende hebben. Maar succes en wie weet wie er nog reageert.
Willem