Workaway vrijwilliger

Heeft er hier iemand ervaring met de organisatie van WORKAWAY.INFO ?
Wil voor ong. een jaar naar Afrika, en heb deze organisatie gevonden.
Lijkt me heel interressant en vergeleken met vele andere organisaties niet zo duur/commercieel! Heb hierbij ook niet echt “verplichtingen”.
Misschien breng ik anderen op gedachten?
Kan iemand me meer vertellen over ervaringen met deze organisatie?

Hallo,

Ik ben ook zeer geinteresseerd voor info over workaway.

mvg, luc.dejonckheere@hotmail.com

Wij gaan binnekort voor 1 jaar op wereldreis en wij hebben bij workaway redelijk wat projecten gevonden zoals in thailand/cambodia/indonesie/nieuw-zeeland.
Ik zou zeggen probeer het maar je moet wel weten dat het soms enige tijd kan duren eer er antwoord is en soms heb je direct antwoord.

veel geluk

Hee!

Afgelopen zomer ben ik via Workaway op vakantie geweest.
Ik heb 6 weken in Canada geholpen op een ranch voor Natural Horsemanship en heb echt de vakantie van mijn leven gehad!
Voor hen was het ook de eerste ervaring met Workaway, maar dit was ook voor hen een zeer goede ervaring.

Het voordeel aan workaway vind ik het zeer grote aanbod en dat het meeste vrijwilligerswerk met kost en inwoning is. En mocht dit niet zo zijn, dan zie je alsnog veel beter waar je geld naar toe gaat. In tegenstelling tot grote organisaties die vrijwilligerswerk aanbieden.

Ik het het gevoel dat je veel meer met de echte lokale bevolking in aanraking komt en veel meer van het echte leven mee krijgt.

Ik raad het zeker aan om is wat rond te kijken, want met zoveel keus moet er zeker iets voor je tussen zitten!

Succes!

Iris

Hey, ik ben op dit moment ingeschreven op de workaway site en heb 5 dagen geleden 3 host gemaild in Canada heb alleen nog geen reactie :frowning: Is er iemand die ervaring heeft met hosts in canada via workaway? of zoiezo met workaway?

Groetjes Laura

Hey ik wil ook zoiets gaan doen dus hoop dat wat vraagjes kan beantwoorden die ik heb…

Waar zat je in Canada?
Hoe lang van tevoren had je de host aangeschreven?
Hoeveel geld had je ongeveer nodig per week toen je er was?
Dit zijn eigenlijk de dingen die ik graag wil weten en of het je bevallen is natuurlijk :slight_smile:

Groetjes Laura