Wooowww!!

(origineel bericht op be-more.nl)

Wooowww!!

Deze blog kan ik maar met één woord beginnen, namelijk: Wooowww!!

Afgelopen weekend in Hluhluwe hebben we 4 van The Big 5 gezien! De neushoorn, leeuw, olifant en de buffalo. Helaas konden we de luipaard niet spotten, maar we hebben nog wel een cheetah gezien. Ook hebben we nog zebra’s, giraffen, wilde honden, gnoe’s, impala’s en nog veel meer.

Met alle vrijwilligers hebben we er een super weekend van gemaakt. Vrijdag avond rond het kampvuur met marshmallows en zaterdagavond een echte Zuid-Afrikaanse braai (BBQ). Het was echt een heel tof weekend, één om nooit meer te vergeten. Nu zal dit ook niet snel gebeuren met bijna 500 foto’s van alleen het weekend hahaha! Helaas kan ik deze foto’s niet online zetten, maar deze volgen wanneer ik weer in NL ben. Beloofd!

Maandag zijn we weer aan de slag gegaan bij de dagelijks werkzaamheden bij MoP. Daycare, Babyroom, Homeworkroom, Art Room etc. 'S avonds kaart ik veel met de kinderen in mijn huisje, dat vinden ze echt helemaal te gek! Vooral wanneer er eentje probeert vals te spelen hahaha! Deze week zijn er verder geen bijzondere dingen gebeurd. Volgende week is dat anders, de kids hebben dan vakantie en we hebben een superleuk programma in elkaar gezet. Voetbalwedstrijd, zwembad en strand, discoavond, filmavond etc. Super leuk om dit mijn laatste week nog even te kunnen doen… :smiley:

Aankomend weekend is het alweer mijn laatste weekend hier in Zuid-Afrika. Daarom gaan we vrijdagavond nog gezellig met alle vrijwilligers een hapje eten en stappen in Durban. Zaterdag shoppen in Victoria Street Market en Girlsnight met de 2 meiden van mijn project. Zondag; The Zulu Experience. Dit is het bezoek van een township. Hier ben ik heel erg benieuwd naar…

Maar eerst gaan we vanavond nog de Durban by Night Tour doen. Dus zoals je leest, ga ik mij hier nog wel even vermaken… :slight_smile:

Tot blogs!

Liefs X Natascha

P.S. Foto’s uploaden gaat helaas niet, het internet is te traag… :frowning:

(origineel bericht op be-more.nl)