Woonruimte

Hey Hey,

Ik ben Tom en ben sinds afgelopen week gearriveerd op Aruba om daar voor een jaartje te gaan werken in het ziekenhuis.

Nu heb de eerste maand huisvesting via mn werkgever maar daarna moet ik iets voor mezelf gaan zoeken.
(Sunshine & Blue liever niet ivm met onregelmatige diensten.)

Heeft iemand nog goed tips of weet je iets wat vrij is of komt op de korte termijn, dan hoor ik het graag.

Danki!!

Groetjes Tom

Hi Tom;

Ik zie dat je je topic van afgelopen oktober weer hebt geopend. Ondertussen dus op het eiland en al gestart in het HOH.
Om je beter te kunnen helpen is het handig om antwoord te geven op een paar vragen

  • Wil je een woonruimte op een complex of separaat of maakt dat niet uit ?
  • Ik neem aan gemeubileerd ?
  • Neem aan dat je nu op quality zit dus dat je minder uit wilt geven dan de 1200 $ daar. Het is wel handig om een beetje een richting in $ of awg aan te geven wat je max wilt betalen
  • In oktober gaf je aan Noord. Is dat nog steeds je voorkeur ?

grtz Q

Hi quotas,

Dat heb je inderdaad goed gezien.
Ik ben maandag aangekomen op het eiland en begin 2 januari in het HOH.
Momenteel zit ik zoals je al noemde in Quality, en daar kan ik tot 15 januari verblijven. Maar ik wil het niet op de laatste dagen laten aankomen dus vandaar mijn oproep. Ik ben ondertussen ook al volop bezig via diverse sites als arubamatch & casacama.

In antwoord op jouw vragen:

  • complex of separaat maakt me niet zoveel uit.
  • liefste gemeubileerd.
  • als ik rond de 1000 / 1100 all in kan komen graag. Of een deel van d vaste lasten in de prijs is ook prima.
  • Noord hoeft voor mij niet perse aangezien ik een auto heb. Alleen Nicholas is me net te ver naar het zuiden ivm werk.

Alvast bedankt Q.

Groetjes Tom

Hi tom, je kan nog kijken bij perle do’r. 1000 a 1100 awg is redelijk krap buiten de grotere complexen om.
Happy days (tanki leendert) is ook nog wel aardig. Zij vragen long term 1400 awg per maand excl. Maar mogelijk is een lagere prijs te bespreken.
Zijn wel leuke appartementjes (6 in totaal) met separate slaapkamer. Een keukentje knappe badkamer. zwembad. geheel omheind en veilig.
erg rustig ook.
ik zet hier en daar de vraag uit en mogelijk krijg je reactie via dit forum.

Hey Quotas,

Perle zit tot mei helaas al vol, heb ik reeds geinformeerd. Ik kan Happy days ook eens benaderen. Ik heb ook de tip gekregen om de zaterdag kranten even in de gaten te houden omdat daar ook nog wel eens advertentie’s in staan. Thanks voor het uitzetten van de vraag, super!!
Ik blijf zelf ook volop zoeken en mensen benaderen. En gelukkig heb ik nog een dikke 3 weken.

vergeet ook de for sale (4sale) niet. Deze komt uit als krantje maar is ook online te vinden. Veel woonruimte in diverse rubrieken

Super! Start ik zometeen gelijk even mn computer op om eens te kijken.

Dag Tom,

Welkom op Aruba! Ik heb een 1 slp kmr appartement te huur voor je, ingeval je interesse hebt, mag je me vrijblijvend emailen: nitamokiem@hotmail.com of bellen naar: 5623113.
Groetjes,
Anita.

Hoi Anita, dankjewel voor je berichtje! Ik stuur je zsm een emailtje.

Groetjes Tom

Dag Tom,

Zit je momenteel nog op Aruba? en waar je verblijf je momenteel?
Ik ga binnenkort en zoek ook nog een verblijfplaats, mocht je in een huis zitten met meerdere mensen en jullie zoeken nog een huisgenootje hoor ik het erg graag! :slight_smile:

Groetjes!