Huisgenoot Gezocht op One Happy Island

Dag mensen,

Mijn huidige huisgenoot vertrek per 1 juli weer terug naar Nederland. Vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe gezellige huisgenoot.

Het huis heeft twee slaapkamers met iedere slaapkamer een eigen badkamer. Beneden verdieping heeft een ruime woonkamer met aangesloten keuken, opberg kast en aparte WC.
Het huis hoort bij een apartementen complex met een ruime binnenplaats waar ieder zijn eigen terras heeft en een gedeeld zwembad en wasserette. Jouw toekomstige buren zijn van alle leeftijden; gezinnen, alleenstaande, stelletjes, studenten, gewoon leuk en gezellig dus. Verder is de buurt altijd rustig en veilig.

Het huis staat in Nuñe, Paradera wat ongeveer 5 á 10 minutjes rijden is van de High Rise en Oranjestad.

Ik ben zelf student en loop stage bij Aruba Wine and Dine. Ik zal minimaal minimaal t/m December hier op Aruba verblijven. Als je meer informatie wilt weten over mij of foto’s wilt zien, contact mij dan even via Facebook. Zoek naar Wim Kloos in Paradera, Aruba.

Zonnige groet vanaf Aruba.

Hoi Wim,

Ik ben van plan om mijn bachelor Hospitality te gaan doen bij de UvAruba in september. Het is mijn bedoeling om half augustus in Aruba aan te komen en ben dus nu al aan het rondkijken naar woonruimte. In je advertentie heb je geen prijs genoemd, toch wel belangrijk! Even ter info, ik ben 22 jarige studente en heb net mijn associate degree International Hotel Management gehaald in Den Haag, incl. een jaar stage lopen (Sheraton) in de VS.
Bij voorbaat dank voor je reactie,
groeten,
Marlize

Dag Marlize!

Leuk dat je Aruba hebt gekozen voor je bachelor.
De totale huurprijs voor het huis is 1.400 florin p/maand kale huur. Gemiddeld komt er nog zo’n 200 tot 250 florin bij voor gas/water/electra.
Dit is dus ongeveer 800 tot max 850 florin p/maand p/p en dus ongeveer gelijk aan zo’n 350 euro.

Wat wij hier betalen is best goedkoop, aangezien je ongeveer hetzelfde geld kwijt bent bij Perle d’or of Blue Village en daar ervoor terug krijgt.

Als je geïnteresseerd bent laat me het z.s.m. weten. Er zijn inmiddels nog een aantal gedadigde bijgekomen!

Groetjes vanaf Aruba!!!
Wim.

Hai,

Ik zoek nog iets tussen half juli en half augustus.
Zou misschien mooi aansluiten bij degene hierboven?
Ik ben leerkracht en ga in een ander huis wonen, maar helaas zit er net wat overbruggingstijd tussen en ik kan werkelijk niets vinden.
Groetjes Marjon
(marjonvermeulen@gmail.com)

o, ik vergis me…
Ik zoek onderdak tussen half juli en 1 september (evt eind aug).
Groetjes Marjon

Dag Wim,

Heb je foto’s beschikbaar van het huis? Kunnen we ook buiten het forum om emailen? via facebook?
groetjes,
Marlize

Als jullie foto’s willen zien van het huis voeg me dan toe op Facebook. Wim Kloos in Paradera, Aruba.

Mensen, het appartement is nog steeds beschikbaar per 1 september!

Hoi Wim,

6 sept kom ik voor een half jaar naar Aruba. Ik ga werken als psychiatrische verpleegkundige in het HOH hospital. Ligt de woning in de buurt van het ziekenhuis? En, past een 44 jarige in jou woonplaatje? Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Bernadette Besselsen

Dag Bernadette,

Bedankt voor je interesse, maar helaas is kamer al vergeven!

Succes met zoeken!