Huisgenoot Gezocht op One Happy Island

Dag mensen,

Mijn huidige huisgenoot vertrek per 1 juli weer terug naar Nederland. Vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe gezellige huisgenoot.

Het huis heeft twee slaapkamers met iedere slaapkamer een eigen badkamer. Beneden verdieping heeft een ruime woonkamer met aangesloten keuken, opberg kast en aparte WC.
Het huis hoort bij een apartementen complex met een ruime binnenplaats waar ieder zijn eigen terras heeft en een gedeeld zwembad en wasserette. Jouw toekomstige buren zijn van alle leeftijden; gezinnen, alleenstaande, stelletjes, studenten, gewoon leuk en gezellig dus. Verder is de buurt altijd rustig en veilig.

Het huis staat in Nuñe, Paradera wat ongeveer 5 á 10 minutjes rijden is van de High Rise en Oranjestad.

Ik ben zelf student en loop stage bij Aruba Wine and Dine. Ik zal minimaal minimaal t/m December hier op Aruba verblijven. Als je meer informatie wilt weten over mij of foto’s wilt zien, contact mij dan even via Facebook. Zoek naar Wim Kloos in Paradera, Aruba.

Zonnige groet vanaf Aruba.

Hoi Wim,

Ik ben van plan om mijn bachelor Hospitality te gaan doen bij de UvAruba in september. Het is mijn bedoeling om half augustus in Aruba aan te komen en ben dus nu al aan het rondkijken naar woonruimte. In je advertentie heb je geen prijs genoemd, toch wel belangrijk! Even ter info, ik ben 22 jarige studente en heb net mijn associate degree International Hotel Management gehaald in Den Haag, incl. een jaar stage lopen (Sheraton) in de VS.
Bij voorbaat dank voor je reactie,
groeten,
Marlize

Dag Marlize!

Leuk dat je Aruba hebt gekozen voor je bachelor.
De totale huurprijs voor het huis is 1.400 florin p/maand kale huur. Gemiddeld komt er nog zo’n 200 tot 250 florin bij voor gas/water/electra.
Dit is dus ongeveer 800 tot max 850 florin p/maand p/p en dus ongeveer gelijk aan zo’n 350 euro.