Chill huisgenootje gezocht voor in een chill huis

Bon dia,

Vanaf 5 augustus ben ik op zoek naar een nieuwe huisgenoot. Ik woon in Paradera in een super chill huis met grote woonkamer, patio, 2 slaapkamers, 2 badkamers en zwembad. Het is goedkoper wonen dan Blue Village of Perle d’Or.

Ik loop hier sinds kort stage en ben van de hogere hotelschool in Leeuwarden.

Als je op zoek bent, let me know!

Joel

Hoelang blijf je nog? En wat is de prijs? Ik zit er vanaf 18 september 4 maanden…

Ik ben er tot april 2012. Ik heb al iemand gevonden, maar er komen weleens huisjes vrij. Mail maar als je meer info nodig hebt.

Hee!

Ik ben opzoek naar een appartement. Maar het is voor 2 personen en 2 slaapkamers… Heb je nog tips?

Hey misschien hier op het complex. Www.arubamatch.com kan je ook kijken

1 like

Hallo,
Ik ben op zoek naar een verblijf op Aruba, Vlakbij palmbeach. Nu hoor ik dat de huur zo hoog is overal. Mag ik vragen wat jij betaalt per maand voor je huis (voor 2 personen toch?)

Hallo allen,

Ik kom uit Suriname en zoekk een appartement voor 1 persoon voor 7 dagen en 6 nachten. Heeft 1 van jullie wart voor mij? Ik wil ook vrienden maken. Ik ben vrouws persoon 31, leerkracht en doe een masteropleiding aan de universiteit van Suriname.

Laat me weten!

Leanda

Ik ben vanaf 15 tot 21 september op Aruba met vakantie. Zel_rust@yahoo.com. Mail mij maar dan kunnen wij praten