Hoi,
ik ben voor de periode februari- mei opzoek naar woonruimte voor mijn stage in Paramaribo. Ik zoek een huis/kamer in het centrum(max 8 mensen in een huis). Ik heb al met heel wat mensen contact gehad, maar ik vind het moeilijk beoordelen wat wel en niet fijne huizen zijn. Hopelijk hebben mensen hier tips en ervaring!
Bedankt voor je reactie! Waar is deze woning? ik heb vooral wat mensen gemaild, woningen in het centrum, maar ook in Noord. Verder woningen die je gelijk krijgt als je gaat googlen. Mijn stage is in zuid (tegen het centrum aan), maar zoek wel een woning in een veilige buurt! Een stuk(je) fietsen vind ik niet erg.
Deze woning zit op de Boerbuitenweg (www.stichtingunupikin.nl). Het heeft 6 kamers, een gemeenschappelijke ruimte, keuken, toilet en douche. Elke kamer heeft wel een eigen wastafel. Het heeft ook nog 2 studio’s waar je je eigen keuken en badkamer hebt. Qua prijs is dit huis echt het goedkoopst. Waar je voor studentenhuizen de volle Nederlandse mep betaald, betaal je hier een fatsoenlijk bedrag.
Ik ik heb er een half jaar gezeten en dit jaar ook weer 2 maanden en heb me er nog nooit onveilig gevoeld. Tuurlijk heb je hier ook hangjongeren, maar die heb je overal in de stad. Het huis is sowieso heel goed beveiligd met een eigen hek en nog een hek om het huis heen + alarm.
Als la je meer wilt weten (over de buurt of andere dingen) mag je altijd een berichtje sturen =)
Hoi SMPS,
Heb je al een woning. Ik ben zelf werkende student en heb een kamer te huur in een ruim huis en een veilige buurt en superbetaalbaar. Stuur je een prive bericht als je interesse hebt.