Vakantie woning volledig gemeubileerd te huur voor vakantiegangers of stagiaires
nabij de nieuwe Bosje brug, 10 min fietsen naar het centrum of 5 min met de bus.
Veilige buurt en nette buren.
Goed beveiligd met dievenijzer van binnen
Tuin en schuur voor fiets of brommer
Bad en toilet
Wasmachine en gasfornuis
Grote ijskast met ruime vriezer.
Woonkamer met k.t.v.
2 grote slaapkamers, je kan deze woning delen met 2 of 4 personen
De huur bedraagt voor deze hele woning 300 euro p.md. incl elektra
Voor meer informatie kunt U bellen met Etienne tel: 06-26612321 of 020-3208231.
Zie mijn website www.jo-sushi.nl
Hallo Etienne Baal,
Ik heb wel interesse om uw woning te huren. Ik ben van 2 december t/m 27 januari a.s. in Suriname en zoek nog woonruimte, het liefst in het centrum. Een woning met warm water, airco, rustige ligging, veilig, een tuintje of terras en een tweepersoonsbed voor mij en mijn vriend. Kunt u mij informeren hoe het appartement er uit ziet, in welke straat het is gesitueerd, eventueel foto’s e.d. U kunt mij mailen [EMAIL=“pieterleijten51@chello.nl”]pieterleijten51@chello.nl of bellen 024-6452250, 06-48740109
Hallo,
Wij zijn twee studentes die op zoek zijn naar een woning in Paramaribo in de wijk Flora. In welke wijk ligt uw woning en is het beschikbaar vanaf feb. 2009 t/m eind april?
Heeft u misschien foto’s van uw woning?
wij horen het graag.
Met vr. gr. Manon en Fleur.
Hallo Surigangers,
jullie kunnen ook prima verblijven in het centrum, dat is goed te doen, en de busverbinding is dan makkelijk . Gewoon met een lijnbus 8/ 9 naar Flora en omgeving.
Overdag zou je kunnen fietsen, dat is geen grote ramp, verblijven in de buurt kan je hebben dat je spullen wordt weggedragen. Er is geen sociale controle.
Het allerbelangrijkste is je verblijf, stagelopen is meer van hooguit 8-15 of 17 uur, is dan nog bij licht,kan je lekker naar huis fietsen of bussen.
Voor studentenkamer zouden jullie kunnen mailen met [EMAIL=“huisvestingsuriname@yahoo.com”]huisvestingsuriname@yahoo.com, zij hebben heel wat accomodaties voor studenten tevens wordt er geen kosten in rekening gebracht, vooraf wel reserveren dat is wel handig.
Veel succes!
Vermoz
he ik ben edsumi de leeuw
ben op zoek naar een leuke woning in suriname
de huur moet niet mer dan 300 euro zijn
en ik zoek woning voor 6 a 7 mnd voor 2 persoon
maar we hebben 1 inkome