Ik ga in januari stage lopen op Sint Maarten voor 5 maanden.
Deze stage is voor mijn opleiding van de MHS.
Heeft iemand wat links van websites voor mij?
En dan geen dure villa’s, maar kamers of kleine appartementen.
Ik heb al genoeg websites van woonruimte op Curacao of Aruba gezien, maar niet op Sint Maarten
En zijn er toevallig nog mensen die ook in januari naa Sint Maarten gaan voor stage of werken?
Ik weet niet of je nog woonruimte zoekt, maar ik heb misschien nog wel iets, kom wel vaker op het eiland omdat mijn ouders daar gewerkt hebben, (nouja, op St. Eustatius) Maar hebben daar nog steeds vrienden, een van die vrienden heeft een huisje bij haar huis aangebouwd dat ze verhuurd…dus misschien is dat iets voor jou, weet alleen niet van wanneer tot wanneer je dat moet hebben, en of het evt. vol zit…dus als je de precieze datum wilt laten weten zou dat wel handig kunnen zijn, dan kan ik een voor je informeren…
Dankjewel vor je reactie!
Ik heb te horen gekregen dat ik waarschijnlijk intern ga wonen, op een hotelkamer dus. Maar dit is nog niet helemaal zeker.
Dus mocht het nog wel nodig zijn, dan zoek ik woonruimte van half januari t/m half juni.
En nog een vraag; hoe vind jij Sint Maarten? Is het echt zo’n droomeilandje als wat ze zeggen?