Hallo, ik ben 23jaar en woon momenteel in belgie.
Ik denk eraan om eind oktober naar st maarten te verhuizen.
Heeft er iemand een idee of er goedkope appartementen beschikbaar zijn
op dit moment. Ik ben alleen dus heb niet veel nodig.
Ook had ik graag meer geweten over de werkgelegenheid.
Ik heb marketing gestudeerd, maar ben bereid om ook op andere vlakken
ervaring op te doen. Ik spreek vlot engels en nederlands. Ik ken niemand op het eiland en ben er nog nooit geweest, dus moest er mij iemand verder kunnen helpen zou ik u heel dankbaar zijn.
Greetz :zon02:
Hiiii
Ik ben Stephanie en ben ook van Belgie.
Ik vertrek in augustus naar Sint maarten om er een jaar gaan te werken.
Ik ken er ook niemand ![]()
Zou wel leuk zijn om eens af te spreken daar.
Misschien zelfs appartement huren samen. Who knows?
Vanwaar ben je ergens?
groetjesssss
Stephanie xx
Heyla Stephanie,
Ik ben van Kortrijk, vanwaar ben jij en hoe oud ben je???
Zo tof dat jij naar Sint Maarten verhuist, zou inderdaad interessant zijn om daar eens af te spreken. Jij vertrekt al in augustus dus? Das niet lang meer. Ik in Oktober. Moet hier nog het één en het ander regelen en ben eigenlijk nog zwaar op zoek achter een Job hinder. Aangezien ik daar niemand ken is het super moeilijk om iets te vinden en wil toch voorbereid vertrekken. Appartementje delen, lijkt interessant, maar je zit daar wel al van augustus… ? Ik pas oktober. plus nog klein vraagsje, heb jij veel moeten in orde brengen om daar zolang te kunnen blijven, is het eigenlijk gemakkelijk voor wij als belgskes hihi.
Groetjes
Stephanie :zon02:
Hey
Ben 22 en van de Limburg!!!
Ik ben nu volop bezig met de papieren se.
Kheb ne reispas aangevraagd bij de gemeente 76 euroooooo
bewijs van goed gedrag en zeden
geboorteakte
verzekering
ni zoveel eigenlijk. gaat nog redelijk snel ![]()
Alleen moet je je laten uitschrijven in u gemeente als je ginder gaat wonen en da vind ik niet zo leuk omdat je op moment van uitschrijving geen Belg meer bent en dus ook geen mutualiteit hebt.
Ma da komt allemaal in orde. Kga der nog eens om vragen.
Waarom ga je eigenlijk naar Sint maarten? echt voor u job of om nekeer iets anders te doen zoals ik ![]()
Ik ga ginder zien voor een appartement en misschien kan je er in oktober gewoon bij komen, wie weet.
Kben vandaag nog meer aan u kanten geweest. Aalter en Brugge is da nie dicht bij jou?
Ik geef je mijn email dan kan je ma misschien toevoegen op msn;
Kan ik u up to date houden ![]()
[EMAIL=“sweepiesweep@hotmail.com”]sweepiesweep@hotmail.com
groetjes xx
Stephanie