Woonruimte gezocht in Montreal ivm stage

Dank voor de tip: ik moet zeker eens die boucherie Atlantique opzoeken!

Gek dat je je creditcard niet online kan volgen. Bij ING kan dit wel.

@Liesbeth: ik ben overigens komend weekend in Montreal. Als je zaterdag ergens een kop koffie wil doen? Starbucks en Tim Hortons zijn niet echt voor mij weggelegd. Liever PresseCafé of (favoriet) Caffé ArtJava. :slight_smile:

Zou zeker leuk zijn! Moet alleen rond 7u ergens zijn om te dineren, maar als ik ergens downtown ben red ik dat wel binnen n half uurtje. Wat & waar komt voor jou uit?

Ik zit nog even te vogelen… Wil morgenavond eigenlijk naar het theater, maar dan kan ik Allo-Stop / Amigo-Express pas zaterdagochtend pakken.
Zaterdag om 16:00 wil ik wellicht ook een modernedansstuk gaan zien (maar ik heb een vermoeden dat ik die laatste laat schieten).

Wellicht een lunch? Of een drankje in de middag? Ik ben ook wel flexibel, bij voorkeur rondom Sherbrooke of Berri-UQAM, maar dat is niet bepaald strikt.

Ok vogel maar ff :slight_smile: Enige is dat ik rond 4/5u in de stad kan zijn en rond half 7 weer moet gaan. Ben zaterdags niet zo vlot en wil nog graag ff langs de kaasboer (zit niet heel ver van mij vandaan) dus lunch zou denk ik 2u worden ofzo :stuck_out_tongue: Maar heb geen onbeperkte metrokaart, dus alst een combi zou kunnen worden eind vd middag zou fijn zijn.

Oké, doen we dat. :slight_smile:
Ik zet mijn telefoonnummer wel even op de PB, maakt het altijd makkelijker.