Woodstock - kaapstad

Komende september verblijf ik voor 20 weken in Kaapstad. Hier heb ik echt extreem veel zin in en ben momenteel opzoek naar een plek voor te wonen .

Ik kwam een leuk huis tegen op het internet in Woodstock. De verhalen op internet over deze wijk zijn erg divers! de een zegt crimineel, de ander zegt een heel leuk artistiek buurtje, mooi om te wonen. Heeft iemand ervaringen met deze buurt? het zag er zeker tof uit.

Greez, Tim

Hoi Tim,

Ik verblijf inmiddels 3 maanden in Kaapstad, in de wijk Observatory. Dit ligt naast Woodstock. Ook ik heb verschillende verhalen gehoord over de wijk en kan alleen uit eigen ervaring spreken. Er is redelijk wat criminaliteit, dit is echter vooral na zonsondergang en dit geldt voor meerdere wijken in die buurt(ook Obs). Zorg er gewoon voor dat je met minstens 2 mensen de deur uit gaat (als het kan meer). Bovendien heeft Woodstock de leukste markt van Kaapstad, the old Biscuit Mill. Echt een aanrader op zaterdag, heerlijk eten! Als je nog meer wilt weten hoor ik het van je. Succes!

gr Chris