Woning of villa in Spanje (ver)bouwen?

Bent u van plan om een woning of villa in Spanje te laten ontwerpen en/of te (ver)bouwen?
Aarzel dan niet om contact met me op te nemen. U kunt met al uw vragen bij mij terecht.
Ik ben een Nederlandse Architect en Stedenbouwkundige met 9 jaar ervaring in de private en publieke sector in Nederland en Spanje.
Ik ben woonachtig in Spanje en werk vanuit Granada, Rotterdam en Zutphen.
Ik heb goede contacten in Spanje en Nederland. Daardoor kan ik u vanaf de koop van een kavel tot en met de oplevering van uw huis professioneel begeleiden.

Wie weet tot ziens!
Arjen Bauw Architectuur Stedenbouw
[EMAIL=“arjenbauw@gmail.com”]arjenbauw@gmail.com
http://abas.webklik.nl
:NETHERLAN
:SPAIN:

hallo,

ik ben zelf een aannemer en kan ook veel doen zoals timmeren, stucen, tegelen etc, ik ken de prijzen daar niet maar als u een intressante klus hebt voor minimaal een aantal weken dan wil ik het wagen. tevens ben ik ook bereid om op het huis of villa van anderen passen.

Dus heeft u iets of kunt u mij hiermee helpen dan hoor ik het graag van u.

Beste Spanjaard42,

Bedankt voor uw reactie. Uit uw verhaal maak ik op dat u niet in Spanje gevestigd bent. Klopt dat? En spreekt u Spaans?
De bouwsector ligt in Spanje behoorlijk stil en aangezien ik goede directe contacten ter plekke heb moet ik u op dit moment teleurstellen. Desalnietemin zal ik uw reactie in mijn achterhoofd houden.

Met vriendelijke groet,
Arjen.

beste Arjan,

dank voor uw snelle reactie, ik woon inderdaad in Nederland (leiden). ik wil niet naar spanje omdat ik daar per se willen werken voor mijn geld maar eenervaring, uw verhaal trok me aan maar in principe zou ik het ook fijn vinden als ik daar gratis en voor niets kan wonen om te kijken hoe dat mij bevalt, bv op een vakantie huis van iemand passen in ruil van inwoning en het liefst een kleine vergoeding, ik ben ook erg handig dus zou tegen betalling kleine klusjes willen verwachten.

Mocht u zo’n kans tegenkomen stel ik het prijs als u mij in contact met die persoon kunt brengen.

Ik wens u nog een fijne dag en hopelijk tot later.

Net vriendelijke groet,

Reza

Beste Reza,

Bedankt voor de uitleg. Ik zal het in mijn achterhoofd houden. Misschien zou je ook op http://www.kostanieuws.com/marktplaats/ kunnen kijken en een oproep plaatsen. Kosta is een tijdschrift voor Nederlanders en Belgen aan de Costa del Sol.
Succes!

Saludos,
Arjen.

Beste Arjan,

dank voor uw reactie en uw tip, ik ga zo naar kijken. Mocht u iets tegen komen dan zal ik het op prijs stellen om mijn in contact te brengen.

Met vriendelijke groet,

Reza

Bedankt voor het delen van uw standpunten jongens. Nou ik ben hier om u te informeren over een aantal villa’s in spanje. Deze villa’s zijn niet alleen voor een vakantie, maar je kunt ze ook huren. Ze zijn gewoon awesum ik persoonlijk heb meegemaakt hen. voor meer info klik

te huur spanje
villa te huur costa brava