Wij Zoeken Werkkracht Voor In Spanje

wij vragen pers die hier een handtje meehelpen met snoeien en onkruiden in de tuin ,meehelpen schilderen , per dag 3u50 werken je krijg als tegenprestatie gratis een apparte woning voor overnachting ,ontbijt en avondmaaltijd voor meer inlichting kan je mailen of 0032476540850

misschien kunt u mij vertellen waar het is en of dit appartement geschikt is voor man en vrouw zodat wij er werk bij kunnen zoeken

woonruimte 1 k tweepersb,1k stapelbed,badkamer,keuken en voorplaats

Hey,
ik ben Belg en zou de maand juli naar spanje trekken naar de zon. Ik ben namelijk student en zit met tweede zittijd en zou me ook graag voorbereiden op het nieuwe basketbalseizoen. Student derde jaar burgerlijk ingenieur.

Kunnen jullie me zeggen waar in spanje dat gelegen is? Het zou namelijk heel goed uitkomen indien ik in die formule van jullie zou passen…
Je kan me mailen bertclaeys@hotmail.com

groetjes

Hallo

Ik ben een Belgje die al maanden (echt :wink: )op zoek ben naar een gastgezin in spanje om mijn spaans te oefenen en te onderhouden. Helaas vind ik niets dat niet vasthangt aan een cursus.
Dus zou jullie formule een goede oplossing zijn!
Greetzz
maui

Hallo,

Ik wel Welmoed uit Nederland en wel geintresseed. Maar waar zitten jullie in Spanje? Vanaf juli ben ik in Malaga en blijf 8 weken in Spanje.

Beste mensen
Ik ben wel geinteresseerd in jullie advertentie. Maar ik zou er wat meer over willen weten.
Ik ben Meike Engelhard en ik word 19 jaar.
Als jullie nog mensen zoeken, mail me dan op meikeengelhard@hotmail.com
Groetjes,
Meike

Hallo,

Ik ben zeer geinteresseerd en ben bereid om me handen uit de mouwen te steken.
Ik wil graag een jaar naar het buitenland en ik denk dat dit helemaal perfect aansluit.

Voor meer informatie kun je mij mailen naar paulienraaf@hotmail.com

Groetjes Paulien

Hallo!