Woning of kamer(genoot) gezocht

Hoi,

Ik ben een man van 50 en werk sinds augustus op SXM als kok. Ik ben opzoek naar een woning of kamer om te verhuren voor minimaal 6 maanden.
Liefst ben ik opzoek naar een woning om met iemand te verhuren ( regio Philipsburg, Little Bay, Belair).
Zelf kan ik max. $ 550 ( incl) dollar betalen aan huur.

Ik ben een rustige, nette en vriendelijke man, hou van koken en heerlijk relaxed muziek. Een gezellig babbeltje kan er ook van af.

Ben jij ook opzoek naar huisgenoot of heb je een kamer te huur.
Ik hoor heel graag van je!

Ik heb een kamer te huur in simpson bay, zo’n 10 minuten van Philipsburg. Riante woning voor 3 personen. Ieder heeft zijn eigen slaapkamer en badkamer. De keuken, kamer, wasgedeelte, jaccuzikamer, 2 x balkon deel je met 2 huisgenotes.
Het kost 600dollar excl.
Mocht je interesse hebben, laat het weten! Ik kan eventueel via mail foto’s sturen!
groetjes Myrthe

Hoi,

Helaas kan mijn broer max. $550 ( all in) aan huur betalen. Mocht hier onderhandelt over kunnen worden?

Groet,
Lisette

Hoi Chantal bedankt voor je reactie. Mocht je wel tips hebben waar er appartement voor rond 600 dollar ( all in) te huur is hoor ik het graag.
Een woning delen is geen probleem. Regio Cay Hill of zo.

Groetjes,
Lies

Wij hebben nog een kamer te huur. Het pand staat in Bettys Estate. Voor de huurprijs van 550 dollar inclusief. Er moeten dan echter wel goede afspraken gemaakt worden wat betreft het verbruik van g.w.l.
Bel me op nr: 0653942414 of 0505033748.indien nog interesse.
jack

Huurders: Schrijf je gratis in op www.caribhousing.com en kom direct in contact met lokale verhuurders.

Verhuurders: Schrijf je gratis in op www.caribhousing.com en vindt de ideale huurder. Of promoot gratis je woning en wordt benaderd door potentiele huurders.

www.caribhousing.com