Huis aamgeboden Simpson Bay, Sint-Maarten

Ik bied een plaats aan in een riante woning gelegen in het centraal liggende en veilige Simpson Bay.
De woning ligt op 2 minuten loopafstand van het strand.
Het is 10 minuten afstand met de auto naar de stad Philipsburg.
De woning heeft op de begaande grond een riante keuken (alles erop en eraan, incl afwasmachine), ruime woonkamer met eethoek en zithoek (2 grote bankstellen), 2 slaapkamers met ieder een badkamer, een wasgedeelte en een balkon. Over de gehele voor- en achterkant zijn shutters geplaatst.
Op de eerste verdieping bevindt zich een slaapkamer, badkamer, jaccuzikamer en balkon.

Een ruime slaapkamer met badkamer op de begaande grond is vrij.
Kosten; 600dollar per maand, excl.

Er wonen 2 meiden een Nederlandse en een Belgische van 24 jaar.

Mocht je interesse hebben, laat het zo snel mogelijk weten!

Het is een unieke kans, er zijn weinig van deze woningen die zo centraal liggen op het prachtige eiland Sint-Maarten!
Mailadres:myrthevankan@hotmail.com
tel: +599-5869453

Hallo,

Hoeveel kosten komen er nog over de 600 euro heen? En is er vanaf het huis een goede verbinding naar het centrum van Philipsburg? Aangezien ik in de MEHC clinic ga werken.

Vriendelijke groeten,
Dennis

Ik hoorde vandaag van de huisbaas dat hij alleen deze woning aan meiden verhuurd. Dus ik moet je helaas teleurstellen.
groetjes Myrthe

Huurders: Schrijf je gratis in op www.caribhousing.com en kom direct in contact met lokale verhuurders.

Verhuurders: Schrijf je gratis in op www.caribhousing.com en vindt de ideale huurder. Of promoot gratis je woning en wordt benaderd door potentiele huurders.

www.caribhousing.com

Hoi, vraagje is de kamer nog steeds beschikbaar ?
Ben namelijk op zoek.
Laat het me ff weten, zit al op st maarten

Groetjes Paulien

Hallo,

Ik ben Tessa Faasse en ik ga eind februari 2012 tot begin mei 2012 stage lopen op St Maarten met een vriendin. Ik vroeg me af of deze huisvesting dan ook nog beschikbaar is…?
Onze stageplek is namelijk in Philipsburg dus dat is goed te doen!

Met vriendelijke groet,
Tessa Faasse

myrthe.
sinds wanneer zit jij in de woning business :slight_smile:
x karin

Hey,

Ik en mijn vriend zijn van plan om te verhuizen naar sxm, en zijn opzoek naar een appartement/ kamer.
Het gaat hier om de tijd vanaf januari.
Mijn vraag is of we ook met zn tween in deze kamer zouden kunnen zitten.
Hoop snel van je te horen.

Groeten Rachel en Rileyson