Hallo,
Ik woon sinds 3 weken op het eiland en ben op zoek naar een huisgenoot, aangezien het bijna onmogelijk is om iets knaps in je uppie te huren.
Ik ben op zoek naar een werkend, rustig persoon in de leeftijd van 28-40 jaar die netjes is en geen bezwaar heeft tegen een hond (is er nog niet, maar gaat wel komen) en het feit dat ik rook !!
Ik wil dan een appartement gaan huren met het liefst 2 slaapkamers en 2 badkamers, zodat je alleen de woonkamer en de keuken hoeft te delen.
Ik wil zo rond de 600 dollar uitgeven pp.
Lijkt het je iets, stuur me dan een mail. Vertel daarin iets over jezelf en dan neem ik contact met je op.
Groetjes Paulien
P.S. Ik ben zelf 30 jaar, misschien wel handig om te weten en ik blijf sowieso tot maart 2012
Laten we alvast maar contact met elkaar opnemen: mijn telnr. 5554638.
Ik ben vanaf vrijdag 17 juni voor het weekend op het eiland en heb nog geen huis. Ik ken St. Maarten, ik weet dat het vreselijk duur is.
Maar…heb wel moeite met zowel een hond in mijnn leefruimte, als met een rokende huisgenoot. Ik rook niet, en ik vind dat alles zo gaat stinken naar rook.
Maar, alles valt te bepraten vind ik.
Groetjes,
Glory
Ik heb een leuke huisje met pool enz. de prijs is idd duur maar dat is zijn ze allemaal. Het zit zo rond de 1500 en de 2000 dollar per maand maar dat kan overlegt worden. Het heeft 3 slpk en 2 bdk. en een private pool!
Het is een nieuwe wijk bij st peters op de berg en 3 huizen verder woon ikzelf:dag:.
Er rijzen bij mij wel een aantalvragen: Is St. Pieters niet kilometers van Simpsonbay vandaan?
Ik vind : tussen 1500 en 2000 dollar wel een heelgrote range!
Hoe zit het met electriciteits- en waterrekening?
Is het gemeubileerd?
En jij woont er nog niet in,begrijp ik?
Ik zou het huis graagwillen zien.Ik denk dat ik zaterdag tijd heb.
Ik ben 39 en heb een doodstil dochtertje van 12.