Ik ben nog steeds op zoek naar 1 of 2 huisgenootjes om een huisje mee te delen. Ik woon momenteel al in Sint Maarten, maar ben op zoek naar een andere woning vanaf juli/augustus. Ik ben volop de krant aan het bekijken, maar voor 1 persoon is er niet snel iets deftigs aan een goede prijs te vinden. Er zijn wel heel veel advertenties voor 2 personen, voor samen amper 800 - 900 dollar per maand. Dit zou voor mij ideaal zijn, nu nog een huisgenoot!
Hallooo!
Nog steeds niemand op zoek naar een huisgenoot?
Ik heb namelijk een heel goed aanbod gekregen. De directrice van de school waarop ik nu werk kent een vrouw die voor minstens een half jaar naar Suriname gaat. Zij wil in de tussentijd haar huis graag verhuren voor amper 1000 dollar (500 dollar per persoon dus, supergoedkoop!). Heel haar inboedel laat ze in het huis en we mogen ook gedurende deze periode gebruik maken van haar auto, d.w.z. dat hier ook al geen geld aan uitgegeven moet worden. Dit is een superaanbieding! Maar ik moet natuurlijk iemand vinden die helpt financieren…
Ik ben hard opzoek naar woonruimte.
Woon al een poosje op het eiland en werk fulltime maar de 1 slaapkamer appartementen zijn zo duur! Daarom zit ik ook te kijken om met iemand te delen. Maar kan niet echt iemand vinden haha.
Als je nog steeds iemand zoekt mail me dan even
mijn email adres is [EMAIL=“tamara.vroegop@hotmail.com”]tamara.vroegop@hotmail.com