Huisgenoot gezocht

Dag allemaal, ik ben een 29 jaar en woon sinds 1 week op Sint Maarten.
Woon nu in het Tamarindhotel maar vindt de prijs/kwaliteitverhouding niet echt goed. Ik ben WO-opgeleid, ben een vlot iemand (hockey, fitness) en ben op zoek naar een leuk iemand om samen een chic huis te huren. Ik werk van 8 tot 5 in Philipsburg. www.janoveres.hyves.nl

Laat maar horen als je ook wat zoekt, ik leer je graag kennen.

Cheers:wereld:

intussen al woonruimte gevonden?
Ik heb anders wel iets voor je. Erg riante woning met eigen slaap- en badkamer. De rest deel je met 2 leuke huisgenotes.
Mail me bij interesse: [EMAIL=“myrthevankan@hotmail.com”]myrthevankan@hotmail.com

hoi,
ik woon momenteel ook in Sint-Maarten in simpson bay maar ga mijn huis verlaten.
Ben je voorzien van een auto zodat je in Philipsburg kan komen want dat is qua afstand goed te doen.
Ik woon in een riante woning met 2 huisgenotes aan Kimsa strand. De woning is voorzien van ruime woonkamer, keuken (incl alle apparatuur afwasmichine enz), 3 slaapkamers, 3 badkamers, balkon beneden, balkon boven, wasgedeelte en jaccuzikamer.
Je deelt het huis maar je hebt je eigen slaapkamer met badkamer!
Kosten 600dollar excl.
Groetjes Myrthe

Hallo,

Ik ga zelf 31 oktober - 21 december naar Sint Maarten om daar huisartsgeneeskunde te doen en ben ook nog op zoek naar woonruimte.
Het huis dat hierboven wordt beschreven klinkt erg goed. Is de prijs 600 dollar per persoon? En zijn er nog dingen die gedeeld moeten worden? Is het in de buurt van Philipsburg?

Mijn vertrek is al snel dus hopelijk is het mogelijk om snel een antwoord te sturen.

Vriendelijke groeten,
Dennis van Bruggen

Hallo,
ik ben wel op zoek naar iemand die voor langere tijd (een paar maanden) de woning wil huren.
Het is inderdaad 600dollar pp.
Woonkamer, keuken worden gedeeld, rest heb je voor jezelf!
groetjes

Huurders: Schrijf je gratis in op www.caribhousing.com en kom direct in contact met lokale verhuurders.

Verhuurders: Schrijf je gratis in op www.caribhousing.com en vindt de ideale huurder. Of promoot gratis je woning en wordt benaderd door potentiele huurders.

www.caribhousing.com