Ik ben op zoek naar een nieuwe huisgenoot.
Kom je begin december deze kant op of ben je hier al en op zoek naar woonruimte neem dan contact op.
Het appartement is in Cay Hill: 2 slaapkamers, 1 bad kamer, balkon aan zowel voor als achterzijde, wasmachine. Het is gemeubileerd.
Huurprijs per persoon is 500 dollar exclusief.
Het is een mooi ruim huis in rustige buurt!!!
Voor meer vragen of interesse neem dan contact met me op.
Hoi Chantal,
mocht je niemand vinden en in nood zitten. Ik heb ook een woonruimte te huur.
Riante woning die je deelt met 2 huisgenotes.
Ieder heeft zijn eigen badkamer en slaapkamer!
groetjes Myrthe
Mijn broer woont momenteel op St.Maarten en werkt bij Medical Centre. Hij is per direct opzoek naar woonruimte.
Hij is 50, een hele nette en rustige man. Hij kan heerlijk koken en als ik het zelf mag zeggen een super toffe man.
Hij is opzoek naar iets van $500 ( all in max $560)
Ik weet niet of je wilt huren met een wat oudere man…we horen graag van je.
Eind december kom ik aan op St. Maarten, nadat ik met de zeiljacht uit Nederland naar de Cariben ben gevaren. Vanaf dan ben ik op zoek naar een baantje en een slaapplek. Misschien dat wij tegen die tijd iets voor elkaar kunnen betekenen wat betreft werk of huis. Ik kan nu alleen nog niet zeggen, hoe het precies gaat lopen. Wellicht sowieso leuk om rond die tijd eens kennis te maken. Het is dan ten slotte kerst!
Ik ben een sportieve, nette man van 26 jaar oud. Ik heb toerisme (HBO) gestudeerd en ben nu met dit avontuur bezig!
Lijkt me leuk eens van je te horen. Als je meer over mij wilt weten, kun je ook op mijn facebook kijken.
Nee zit niet vast aan een bepaald contract maar zou er graag willen blijven wonen vandaar.
Maar jij gaat van het eiland af of je hebt een nieuw apartement?
Ik ga niet het eiland af!
Mocht je interesse in mijn huis hebben dan ben je altijd welkom een kijkje te komen nemen. Het is een prachthuis in een geweldige omgeving.
groetjes
Heb je de kamer nog te huur? Ik kom 7 November die kant op en heb nog geen huisvesting gevonden. Heel avontuurlijk maar zou wel fijn zijn een plekje te vinden daar
Mocht je hem nog hebben of misschien een andere kamer weten dan hoor ik het GRAAG!
Ja het is nog vrij heb nog niemand gevonden.
Alleen is die pas beschikbaar begin dec.
Dus dan zou je een maandje iets anders moeten vinden.
Maar dat zou we te doen moeten zijn als je wilt.
JE komt hier werken of stage?? En eerste keer?
Huurders: Schrijf je gratis in op www.caribhousing.com en kom direct in contact met lokale verhuurders.
Verhuurders: Schrijf je gratis in op www.caribhousing.com en vindt de ideale huurder. Of promoot gratis je woning en wordt benaderd door potentiele huurders.