Huisgenoot gezocht per direct!

Hallo,

Ben je op zoek naar een appartement in een centraal gedeelte Cay Hill, en wil je het huis delen. Stuur me dan een bericht!

Je hebt een eigen ruime slaap kamer, badkamer deel je, grote woon/keuken, balkon voor achter, wasmachine.

Groetjes Chantal

Hallo Chantal, ik ben ook op zoek naar een huisgenoot?
Ik ben een beetje aan het orienteren en vroeg me af wat het per maand gaat kosten?

Groetjes Desire!

Hej Desire,

De huur is $500.00 per persoon. En daarnaast nog stroom, water en internet.
Ik kom over het algemeen niet over de 600 dollar heen per maand.

Mocht je foto’s of iets willen zien moet je me even je email geven.

Tis een erg fijn en ruim appartement. Woon hier zelf al bijna 2 jaar.

Groetjes Chantal

Super dat je zo snel reageert! Mijn zus en haar vriend zitten nu in Simpson bay.
Ik zou graag willen weten waar het ligt en ik zou inderdaad graag foto’s willen zien! Mijn email: desire-1993@hotmail.nl…

Groetjes!

Heb je een email gestuurd desire.

Groetjes

Chantal

IK ben nog steeds op zoek naar een huisgenoot.

Mocht iemand interesse hebben laat het me weten, het is een mooi huis en centraal gelegen in cay hill. Als je geen auto hebt kan je makkelijk alles bereiken met busjes vanaf hier. Je bent zo in Philipsburg maar ook zo over de heuvel naar cole bay simpson bay.

Groetjes Chantal

Hey chantal,

ik wil graag emigreren naar St Maarten en weg uit Nederland.
Nou moet ik daar alleen nog werk vinden…
zijn er veel mogelijkheden om daar snel werk te krijgen?
en zo ja, is die plek nog vrij? Groetjes Richard

edit

Hoi Chantal,

Zou je mij ook een mail kunnen sturen met foto’s?
Na het studeren wil ik terugkeren naar m’n thuis en het liefst ga ik niet bij paps in.
Ben wel erg benieuwd naar de foto’s

pegmanmonique@hotmail.com

@Richard, wat voor baan zoek je? Wil je bij de overheid werken Google dan op pno Sint Maarten en je hebt ook nog de sxm job kiosk…

hey chantal, is de kamer nog beschikbaar?
Kom begin maart naar st maarten…

@ Monique, sorry ik heb nooit gereageerd op je bericht, nog steeds interesse in the foto;s. Heb over jouw bericht heen gelezen :I

*@2nd change, ja de kamer is nog steeds beschikbaar. *

groetjess

Hey Chantal, das super.
is natuurlijk wel even de vraag of jij op een kerel in je huis zit te wachten…
indien het jouw niets uitmaakt, zolang de rekeningen worden betaald, ontvang ik graag wat fotos van het appartement.
ben geen jonge hond meer, maar ook niet vies van een feestje op zn tijd.
Ben erg geintreseerd en bereid een half jaar vooruit te betalen…
Ben begin maart op st maarten

Ik hoor graag van je…

Sorry, mn email adres: bigkaway@gmail.com

is de kamer nog vrij? Ik kom wel pas in mei naar st. maarten… Ik hoop dat je me kan helpen!
Gr, Sandra

Geef niet! Ik denk dat ik de eerste 6 weken in een hotel zit :slight_smile: Ben nog steeds wel op zoek maar niet wanhopig, ik zie het wel! Fotos zijn welkom, wat is je emailadres? Dan mail ik je even:zon02:

super_sanniej@hotmail.com

heb je een mail gestuurd…

Is je kamer nog beschikbaar? Dan heb ik misschien interesse :wink:

Ja de kamer is nog beschikbaar.
Maar zelf ga ik eind juni weg dus dan zou t zo zijn dat je of iemand anders moet vinden of voorledige huur moeten betalen.

Groetjes