Ik heb nu bijna drie jaar een relatie met een jongen uit kemer. Gaat erg goed ben er om de 7 a 8 weken. In juni is de bedoeling dat ik er naar toe ga voor wie weet voor hoelang. Maar wie kan mij tips geven wat betreft een visum en een werkvergunning?/
Je verblijfsvergunning kun je gewoon kopen bij de vreemdelingendienst. Wel erg duur.
Er voor een werkvergunning moet je een turkse wg hebben die het voor je wilt aanvragen. Zelf heb ik gelukkig een werkvergunning gekregen zodat ik daar geen zorgen ove rheb.
Waar ga je wonen en Kemer en hoe oud ben je???
En wat voor werk wil je gaan doen. misschien hoor ik wel iets dat iemand nog mensen zoekt.
We zijn nu op zoek naar huizen. We hebben er al een paar op het oog rond het centrum.
Een vriendin van me komt uit noorwegen maar woont ook in kemer. Zij heeft een hotel en een stuk strand gekocht. Ze heeft gevraagd of ik bij haar kom werken. Maar als jij nog iets hoort waar ze mensden zoeken is dat natuurlijk altijd erg leuk!! Misschien dat er nog wel iets leukers bij zit.
Ik word bijna 21 jaar.
En hoe oud ben jij en waar woon je en waar werk je?
En als ik dan toch aan het vragen ben… Hoe ben jij zo in kemer belandt :] en bevalt het je?