Wonen in Bulgarije

ik woon zelf in bulgarije dus mocht je vragen hebben stel ze gerust.

Hoi,

Ik heb een vraagje. Het is de bedoeling dat wij over 3 weken gaan verhuizen naar Bulgarije alleen daar is momenteel geen internet.

Ik heb opgezocht wat het zou kosten met een NL abonnement maar dat is niet te betalen.
Hebben ze in Bulgarije ook zoiets als een ‘’ dongel ‘’ ofzo? of zou ik echt een Bulgaars internet abonnement moeten nemen met internet aansluiting enz?

Ik kan er helemaal niets over vinden op internet dus ik hoop dat u het weet.

gewoon internetabonnement nemen natuurlijk zeker als je midden in de stad zit

Een Internet abonnement in Bulgarije is zo geregeld. Als je een mall of een internet winkeltje in de buurt hebt helpen ze je graag. Binnen 1 a 2 dagen ben je online en je kunt zelfs voor een paar maanden een abonnement afsluiten. Kijk ook naar de tarieven voor internet en TV als je dat gecombinbeert wilt hebben want de tarieven zijn enorm interessant :slight_smile:

Hoeveel kost een huurwoning of appartement aan zee? Ben gepensioneerd . Met hoeveel kan ik rondkomen per maand?

Aan zee is het wat duurder, ik kan u wel wat informatie geven over de omgeving Veliko Tarnovo.

In Veliko Tarnovo (de oude hoofdstad in het binnenland) kunt u een mooi huis met zwembad huren voor + - 400 Euro per maand.
Voor een bedrag rond de 20.000 Euro kunt u een mooi huis kopen.

Het gemiddelde salaris in Bulgarije is + - 400 Euro.
1000 Euro of meer moet genoeg zijn, dit hangt wel af van uw uitgavenpatroon.

Mvg, Sander van Stee