Wonen En Werken Op St Maarten

Hoi,

Mijn naam is PJ ik ben 28 werkte als manager op de customer service bij een groot transportbedrijf woon nu nog in Arnhem, maar heb de stoute schoenen aangetrokken en ik vertrek 03/09/2005 naar St Maarten, zoals vele heb ik hetzelfde probleem wat betreft het vinden van een huis en/of werk via het internet.

Daarom ben ik heel benieuwd naar alle info omtrent het vinden van een leuke woning en een leuke baan en wellicht is er iemand die het net als ik leuk lijkt om in eerste instantie een woning te delen. Zoals ik nu heb gezien en gehoord moet je toch denken aan een huurprijs van rond de $700 voor een klein appartementje.

Gedeeld door 2 is dat weer enigzins redelijk te doen!!

Dus pls tel me all about how to find a nice appartment and how to find a nice job on St Martin… En wie het een leuk idee lijkt om samen een appartementje te delen laat ff van je horen…

Groetjes PJ

Voor een huis kun “Krebbers” real estate benaderen deze verhuren en verkopen huizen. Reken op zeker 750 dollar per maand. Dit Makelaarskantoor is gevestigd aan de Joh vermeerstraat in Madame estate [Nederlandse Makelaar] Het is niet alleen de huur maar ook het water is prijzig dat gaat via de watermeter en dat kan snel oplopen. Voor paticulier huren is er veel aanbod, maar dan ook vaak veellllll meer dollars. het is maar waar je tevreden mee bent.
Mijn man is op vakantie geweest op Curacao en St.maarten en aldaar gesolliciteert. Teruggekomen heeft St. Maarten het snelst gereageerd, hier is hij dmv een keuringsbureau getest en bij KLM zijn wij medisch gekeurt en verder is de reis en dergelijke voor ons geregelt incl inboedelverzending.
We hebben een fijne tijd gehad.
Succes verder, als je vragen hebt over het een of ander kun je altijd mailen
Gr. A. Richardson