Met spoed woning gezocht!

Hallo allemaal,
Ik ben Elle en nieuw op dit forum. Dinsdag aanstaane ga ik naar St Maarten en ik ben nog op zoek naar een woonruimte. De studio die ik had gevonden blijkt verhuurd en nu heb ik niets! Heeft er iemand tips of contacten? Maximaal $850…
Dank jullie wel!

Via Wereldwijzer app

Hoi Elle,

Heb jij inmiddels woonruimte gevonden?
Ik vertrek begin oktober en zoek ook nog woonruimte.
Ik ben dus heel benieuwd wat jij hebt gevonden! Ik vind het ook geen probleem om een woning te delen dus mocht jij nog een huisgenoot zoeken of iemand anders weten dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Sanne

Hi Sanne!

Ik heb inmiddels een woonruimte (kamer) gevonden maar deze is tijdelijk. Als je nog iets zoekt kijk dan eens op daily herald, daar staat een hoop in. Ik ben nog wel op zoek naar iets voor lange tijd en heb gehoord dat als je iets zoekt dat nu de goede tijd is, de prijzen gaan over een maand omhoog ivm het hoogseizoen. Als ik iets vind voor 2 personen laat ik je zeker iets weten! Wat voor iets zoek jij?
Veel succes!

1 like

Hoi Elle!
Ook ik heb een kamer gevonden waar ik voor een maand in zou kunnen maar wat je zegt heb ik ook gehoord: het is nu de juiste tijd om iets te vinden, dus hoe eerder ik iets zou kunnen vinden hoe beter, maar omdat ik pas begin volgende maand naar St Maarten vlieg is het nu zo lastig zoeken :frowning:
Maar ja, als je iets voor 2 personen vindt hoor ik het graag! Ik ga in Philipsburg werken maar hoef niet perse daar te wonen. 800 tot 850$ is wel een beetje mijn maximum en ik weet nog (ik heb jaren geleden even op St Maarten gewoond) hoe druk de weg langs het vliegveld is dus ervan uit gaande dat dat nog hetzelfde is lijkt voorbij het vliegveld mij een slechte locatie… Maar het is maar net wat er beschikbaar is hoor, ik weet hoe moeilijk het is om ‘perfecte’ woonruimte te vinden dus ik ben al snel tevreden!

Hoi Elle,
Hoe bevalt St Maarten? Heb jij al woonruimte gevonden? Ik zie online wel wat leuk uitziende woningen met 2 slaapkamers, iets betaalbaars voor 1 persoon lijkt lastiger… Maar zo online iets kiezen is sowieso lastig.
Maar, ik vertrek eindelijk bijna en kan niet wachten!! :slight_smile:
Mocht je iets weten qua woonruimte of samen verder willen zoeken als ik op St Maarten ben dan kun je me ook mailen: sanne@atotzmarketing.nl