Bewoners van Sint Maarten-St Martin

Tot eind september 1995 heb ik op St Maarten gewoond (4jaar) . Na orkaan Louis ben ik noodgedwongen terug moeten komen naar België ,maar mijn gedachten zijn vaak daar gebleven . Daarom heb ik besloten om dit jaar terug permanent naar St Maarten - St martin te gaan wonen .
Ben dringend op zoek naar een leuk huis te koop (liefst rechtstreeks van eigenaar) met min. twee slaapkamers en een terras of klein tuintje. Mag ook aan de Franse kant zijn .
Budget tussen 100000 & 250000 euro .
Indien u weet heeft van iemand die zoekt om zijn huis te verkopen ,zou ik dit graag horen !
Tijdens de maand april & mei ben ik in St Maarten om enkele zaken te plannen voor de verhuis .

Mail naar [EMAIL=“info@loftprojects.be”]info@loftprojects.be

Alvast bedankt !!!

Met vriendelijke groeten

Pascal

hallo ik heb je bericht gelezen.en ik kan je helpen heeft veel contact op sxm,die met huisen bezich zijn.waar je een huis wil kopen . alvast bedankt groetjes beauty .

Beste Beauty,

De beide kanten hebben hun voor en nadelen ,daarom maakt het mij niet uit aan welke kant van het eiland ik zou willen gaan wonen als het maar een beetje veilig is tegen inbraak ( spreek Frans & Nederlands )!
Ben niet onmiddellijk van plan om het eerste jaar te gaan werken, daarom zou ik graag een huis willen kopen ongemeubelt en te renoveren zoals , sanitair, vloeren, schilderen , etc… dit is namelijk wat ik nu doe als beroep ( www.loftprojects.be )
De aankoopprijs van het huis zal dan ook afhangen van de staat en ligging .
Indien u een dergelijk huis weet te koop staan tegen eind april ,zou ik dit graag met u gaan bezoeken ?

Met vriendelijke groeten,

Pascal

beste pascal ik ben blij om dit met je te gaan doen .ik ga nu alvast naar iets leuk voor je te zoeken.en waar jij ook wat op karegelen.er zijn ge nog alleen will ik wetten in welke price klasse je dat will. groetjes beauty

Zoals eerder al vernoemd heb ik een budget tot max 250000 €. Maar nogmaals ,de prijs zal afhangen van de ligging van de eigendom en de staat !!!

:question: Heeft u enige persoonlijke ervaring in vastgoed of werkzaam voor een immo-makelaar in Sint Maarten - St Martin

Mvg,

pascal ik ken sxm heel goed en ken veel mensen die met makelaar en vastgoed zit .dus ik ga ons best doen voor u groetjes beauty

Thanks !

goede morgen pascal wij hebben 3 huizen gevonden .2 mogelijk te duur, maar een die zit net in de price die jij wil lbetalen. Zals ik je zij dus, krijg ik fotos vandaag of morgen, die stuur ik naar u toe en hoop dat het zo ongeveer iets is wat je zoekt. Waarschijnlijk moet je wel wat eerder daar naar toe, want die huis heeft heel veel liefhebber voor. HET is in richting cole-bay .is die huis.groetjes beauty

Vroeger dan gepland zal niet lukken !
Ben wel benieuwd naar de foto’s en de prijs van de huizen ? Cole Bay is een leuke buurt, heb namelijk nog in Cole Bay villa’s gewoond .
Wil u voortaan alle informatie rechtstreeks mailen naar [EMAIL=“info@loftprojects.be”]info@loftprojects.be

Groet,

Pascal

ok zal ik doen hop je daar tot steun is beauty