Wonen En Werken Op Aruba

hallo,

ik ben op zoek naar een baan en woonplek op Aruba.
Op dit moment heb ik een kantoor baan van 8 tot 17uur, daarnaast werk ik in het weekend in de horeca. het aantal uren per week werken is voor mij dus geen probleem!

Engels beheers ik schriftelijk en mondelijk goed, dat geldt ook voor de Nederlandse taal.

Voor meer info ben ik te bereiken via de mail : nieuborgy@kcf.com

:smiley: hey…
ik zag dat je werk en woonruimte zocht in aruba ?
nou ik zal je wat vertellen daarover. ik kom zelf uit aruba,heb daar familieleden daar wonen… heb daar zelf 7 jaar gewoont…nu woon ik in nederland. maar het is best wel moeilijk om een woning te vinden daar en ook werk,ik weet wel dat mijn zus die ook in aruba woont als kamermeisje heeft gewerkt in een hotel. maar dat verdiende ook niet zo goed. en haar vriend werkte voor schippen ofzo…
wat jij nu in nederland verdient, dat is natuurlijk heel anders op aruba. daar heb je egt een lage budget.

je kan bijv kijken op google. of op www.aruba.nl dan bij google intikken werken en wonen op aruba.

hoop dat ik je voldoende heb geholpen,en hoop dat je wat vind !

groetjes jennefer !

Hi!

Ik heb ongeveer 2 jaar op aruba gewoond.
Ik heb wel mazzel gehad misshien, maar ik had na
3 dagen al werk in een restaurant!
Het is niet zo moeilijk hoor, met de juiste instelling!
Je spreekt goed Engels, dat moet ook want er zijn heel veel
Amerikanen!
Zoek een restaurant uit waar veel toeristen komen want dan verdien je wel veel geld!
Het salaris is niet hoog, maar als je iedere dag je fooi krijgt, zal je zeker meer verdienen dan in Nederland.
Ik heb daar een gouden tijd gehad, had een heel mooi huisje en verdiende veel geld!
Voor appartementen zal ik als ik jouw was even naar SUNSHINE APPARTMENTS kijken, de beheerder is een Nederlandse vrouw en is heel erg goed voor je!
GEWOON DOEN!
Je zult er geen spijt van krijgen , ik heb mn hartje daar verloren en ga volgend winter weer heen!

Tientje

Hello,

een organisatie waar ik deze zomer weer voor ga werken heeft genoeg aanbiedingen/uitdagingen in het buitenland, waaronder Afrika, Australie, Nieuw Zeeland, Amerika maar natuurlijk ook landen als Spanje, Frankrijk, Italie, Portugal, Engeland,Turkije, Aruba, etc. Of je nu vrijwilligerswerk wilt gaan doen of gewoon genieten wil van je vrijheid en verder wilt (door)reizen of er zelfs voorgoed wil blijven (dat kan ook, dat weet ik zeker) jij bepaald.
Kijk op http://www.stepstone.nl/cvfolder/sollicita…_formulier.html en vindt de uitdaging die je zoekt. Uiteraard betaald (kost en inwoning wordt ook allemaal geregeld). Niets is voor niets dus we doen ook niet iets voor niets. Doei.

Groetjes Natasha

het moet zijn: http://www.stepstone.nl/cvfolder/sollicita…_formulier.html

(mocht je hier … lezen, dan moet het sollicitatie zijn, met daarachter dus _formulier.html)

Hoi Yvonne,

Ik weet niet of je al vertrokken bent, zoniet, dan heb ik nog een tip voor je.
Ik heb vorig jaar stage gelopen in Suriname en heb een kamer gevonden via www.casacama.com. Het ging allemaal heel vlot en ik was erg tevreden :smiley:
Behalve woningen in Suriname hebben ze ook woonruimte in o.a. Aruba.
Het is zeker de moeite waard om even te gaan kijken. Ik ben zelf zoveel mensen tegen gekomen die je proberen op te lichten :angry: Zo irritant!

Heel veel succes en laat eens horen hoe het daar is!
Groetjes,
Lindy