Mijn naam is rosita, ik ben 22 jaar en in juni ben ik afgestudeerd als apothekersassistente. hier in nl kan ik niet bij mijn apotheek blijven. daarvoor zou ik graag naar het buitenland willen.
ook wil ik daar een appartement huren. ik zag al iets voor bij komen van perle d’or of sunshine appartementen… weten jullie ook nog andere appartementen die je daar kan huren?
en zit er ook nog een apotheek in het ziekenhuis van aruba??
Ja er zit nog steeds een apotheek in het HOH. Geen idee of er vacatures zijn voor apothekerassistentes, voor apothekers doorgaans wel, maar assistentes worden meestal lokaal geworven, vooral ook vanwege de kennis van het Papiamento, wat voor die functie echt wel essentieel is. Je zou dat zowel bij HOH als bij het Arubahuis eens kunnen navragen. Succes.
Je moet wel bedenken dat Perle D’or vol met studenten zit en je hebt echt een heeeeeel klein kamertje. Prima als je dat wil, maar het is wel echt mini, dan weet je dat. Koken moet je doen op 1 pitje, de airco werkt niet goed en omdat je geen hor hebt kun je de deuren en ramen niet openzetten waardoor het binnen erg gaat stinken.
Ik kan je echter evt. een alternatief aanbieden op Tanki Leendert. http://link.marktplaats.nl/566567250
Er woont daar nog een meisje wat in het HOH werkt.
Ikzelf werk in het ziekenhuis en als je wilt kun je mij je cv sturen dan kan ik die afgeven in het ziekenhuis
Zelf woon ik 10 min lopen van strand en ziekenhuis.
Ik heb wel een kamer over in mijn huis dus als je belangstelling hebt dan moet je mij maar even mailen avandervloet@hotmail.com
ik hoor het dan wel
groetjes