Ik zoek part-time werk

:dag:Bon Dia! Sinds 1 december woon ik ,marianne,voor minimaal een jaar op Aruba.Mijn man heeft hier een baan aangeboden gekregen.
Ik zou het leuk vinden zelf oook een paar dagen per week te werken.
Ik ben verpleegkundige A en reizigersverpleegkundige.
Maar wanneer ik ander leuk werk tegenkom, vind ik t ook erg leuk, eens een jaartje iets heel anders te gaan doen.
Ik hoop op leuke reacties! groetjes, marianne

Hi Marianne
Je hebt een redelijke kans bij het ziekenhuis, daar worden regelmatig A-verpleegkundigen gevraagd. Het is de vraag of dat ook parttime kan. Zoals je misschien al hebt ontdekt is parttime werk op Aruba not done, er zijn vrijwel geen banen. Heb je een werkvergunning, mogelijk via de werkgever van je man (marine?) Zo niet, dan zal het ziekenhuis je niet snel aannemen als je maar mogelijk een jaar blijft. Zoals je weet is een werkvergunning een lastig en duur traject en voor maar een jaar tamelijk zinloos. Heb je toevallig de dialyse aantekening, dan kun je ook bij Posada kliniek proberen. Succes

Hi Marianne,
Ik probeer al een poosje een parttime baan te krijgen in het ziekenhuis op Aruba, maar zelfs 32 uur vinden ze te weinig…
Mag ik vragen of jij ook kinderen hebt?
Ik ben nl op zoek naar ervaringen van mensen die daar wonen met kinderen…
Mijn man en ik willen graag een jaar naar Aruba en beiden willen er werken.

Ik hoor graag van je.
Groetjes Happynurse

:zon02:

Goede morgen happy nurse
Bon dia ! Con ta bai ?
Ik heb van 2008-2010 op Aruba gewoond. Daarna moesten we helaas terug, omdat t contract van mijn man was afgelopen. We zijn net nog een hele maand terug geweest, van 8- juli- 8 augustus. maar nu op vakantie, al voelde dat niet zo, maar als weer thuiskomen.
Ik kan je heel veel vertellen, heb er veel contacten.
Waar woon je? Als je t leuk vindt, kunnen we wel s ergens wat afspreken, kan ik je wegwijs maken! Gaat makkelijker dan per email!
Feit is, dat je niet zo maar aan een baan komt daar. Je moet er sowieso ingeschreven staan. Gaat je man zelf werk zoeken of wordt hij uitgezonden ?
En de school voor de kinderen, de Nederlandse school is heel erg duur !
Heb je al concerten plannen?
Het is een geweldig land om te wonen…we houden van Aruba en hopen volgend jaar er weer voor langere tijd heen te kunnen, half jaar of zo.
Je kunt mij ook mailen op vlindermeisje1@gmail.com , hoef je niet steeds via dit forum in te loggen!
Hoor graag van je en wil je graag helpen.

Ayo , Marianne