hai…
ik werk in het ziekenhuis in rotterdam, en ben in 2006 klaar met mijn verpleegkundige opleiding, ik wil graag naar aruba om in het ziekenhuis werkervaring op te doen en het lijkt me zo gaafff!
Misschien kan iemand mij wat meer vertellen die dit al eerder heeft gedaan, of stuur me een adres…bedankt ciao ivet
Heb je interesse om te gaan wonen en werken in de Verenigde Staten? Kijk eens op www.biginfo.dse.nl voor meer informatie.
Hallo,
Ik zit nu in het 2e leerjaar van de MBO opleiding verpleegkunde niveau 4.
Mijn 3e stage word een ziekenhuis, nu wil ik graag in een ziekenhuis in Aruba stage lopen, maar ik vind nergens een telefoonnummer of email adres. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
alvast bedankt.
groetjes wendy
ik doe de opleiding verpleegkundige werken en leren tegelijk… ik moet ook een keer een externe stage lopen (of in de pscychiatrie of gehandicapten zorg of eventueel in het buitenland) ik zou dus ook graag richting aruba ofzo willen… dus ook ik zou graag wel wat info willen? (a)
kijk ook eens op www.nursing.nl voor een fotoverslag van twee SEH-verpleegkundigen die stageliepen op de ambulance in Aruba!
Ze staan op de homepage, of anders te vinden via dossiers, persoonlijk.
Veel plezier!
Hoi Ivette,
Ik vroeg me af of je nog in Aruba bent gaan werken?
Ik werk nu een jaar als verpleegkundige maar wil ook graag naar Aruba…
Misschien heb je wat tips??
Groetjes Tessa
Hoi Tessa,
Heb je nog plannen om naar Aruba te gaan?
Er is een bemiddelingsbureau Scholten Medical,
zij kunnen je helpen met solliciteren!
Succes.
Hallo,
Je kunt ook gewoon rechtstreeks reageren via de site van het hospital dat is www.arubahospital.com. maak je echter op voor een langdurig proces want stel dat ze je aannemen dan duurt het nog maanden voor je visum en verblijfvergunning rond hebt en uiteindelijk daarheen kan gaan.Bij mij heeft het toen 5 maanden geduurd. Ook hebben ze daar zwaar personeel tekort dus de werkdruk op de afdelingen is enorm. Arubanen zijn heel anders en ze zullen je zeker niet altijd even vriendelijk bejegenen. Het ziekenhuis is ouderwets en vaak werk je alleen voor bijv 8 patienten zonder hulp en daar vallen al je werkzaamheden onder ook het niet verpleegkundige werk zoals bedden schoonmaken en mensen naar de fysio brengen.
Houdt er dus rekening mee dat als je wil gaan dat het absoluut niet vergelijkbaar is met enige NL ziekenhuis ook al hoort het bij Nederland. Het strand en de omgeving is mooi maar houdt er rekening mee dat het werk zwaar is en dat je er qua geld,werkdruk en modernisering zwaar op achteruit gaat.
Velen zijn jullie voorgegaan en velen zijn eerder terug naar Nederland gegaan.
zeg niet dat het voor jullie ook zo is maar een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!
zijn er nog vragen dan kunnen jullie me mailen.