Wie gaat er naar Aruba in november?!

Hoi allemaal,
Ik vertrek op 2 november naar Aruba! Ga daar 5 maanden stage lopen in het ziekenhuis op de revalidatieafdeling. Zijn er nog meer mensen die rond deze tijd naar Aruba gaan?
Groetjes Sanne

Hey!!!Mijn naam is Sanne, ik ben 21 jaar en ik ga op 5 November naar Aruba!!
Ik ga stage lopen op een advocatenkantoor voor 3 maanden.
Heb je al huisvesting geregeld? Ik zit in een huis in Oranjestad.
Laat maar wat van je horen, misschien kunnen we daar dan afspreken :slight_smile:

Grtz
Sanne

Ik heb je gemaild!

Hoi hoi!

Ik ga 3 nov naar Aruba! Ik ben 25 en wil een tijdje gaan werken. Ben hier naar een banenmarkt geweest voor het marriott hotel en ben bezig met het stageburo die ook baantjes regelen. Ik ga eerst bij mijn tante wonen maar ben wel op zoek naar eigen woonruimte. Weten jullie mischien nog iets?
Groetjes Toos

Heee Toos,
heb je ook een mailadres/msn? Dan voeg ik je even toe. Ik heb geen tips voor een voor woonruimte,sorry. Vond het zelf ook erg moeilijk iets te vinden vanuit nederland. Heb uiteindelijk een kamertje voor een maand kunnen huren en daarna moet ik ook verder gaan zoeken. Dus misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden als we iets weten wat betreft woonruimte.
Groetjes, Sanne

heee

Ik heb je een mail gestuurd!

eey eey!
ik zit er ook over te denken om stage te gaan lopen in aruba…
ook in het ziekenhuis maar ik moet nog alles regelen en vragen enzo…
haha
groetjes mandy

Hallo allemaal!
Wat gezellig, als het allemaal door gaat zit ik eind november ook voor 5 maandjes op Aruba :smiley:
Wie weet komen we elkaar nog tegen.
Groetjes Manon

Hallo!

Ik ben Marieke, 23 jaar uit Eindhoven. Ik ga eind sep al naar Aruba om daar in het ziekenhuis te werken. Ik heb dr zin in!

Liefs Marieke

Hallo!

Ik vertrek op 1 november om op Aruba te werken bij PriceWaterhouseCoopers. Ik verblijf in Perle D’or.
Heb jij al een verblijf gevonden?

Groetjes Cara

oh wat leuk!
ik woon hier nou sinds een maandje en blijf hier 3 jaar…
ik ben eigenlijk ook opzoek naar werk maar erg moeilijk te vinden.
Auto heb ik ook nog steeds niet!
Ben nou 18 jaar trouwens…
Ken helaas nog geen mensen…

Hallo,

ik zoek nu ook werk in de hotel business en ben voornemens in november te gaan… zoek ook eigenlijk iemand waarmee ik in eerste instantie een woning kan delen oid… iemand tips?

grtjs Jean

Hallo allemaal,

Ik ga ook stage lopen in Aruba en vlieg 1 november op.
Nou weet ik dat pas heel kort en kan geen huisvesting meer vinden.
Heeft iemand tips?

Groetjes Shirley

Hallo oke wat tips.
*revalidatiecentrum in het ziekenhuis is erg leuk-> Nederlands team dus zul je goed begeleid worden.
*huisvesting kijk eens op sunshine appartments, blue village,perle dore en voor de wat rijkere patiri.com
*Auto kun je regelen via HERTZ,Gotcha of daar heb ik het gedaan en ze waren heel goed en klantgericht Realdeal->goede auto en ze kwamen altijd als er wat was.
*Als mensen in het ziekenhuis op de verpleegafdeling willen gaan stage lopen of werken dan zeg ik alleen maar zint eer ge begint!!!Het is zwaar werken en je moet er ook echt open voor staan dat het zwaar gaat worden.

Succes.