Ik ga eind juli voor een jaar naar Aruba toe en ik ga daar werken in het Dr. Horacio E. Oduber ziekenhuis als verpleegkundige.
Ik ben benieuwd wie van jullie er in die periode allemaal zitten. Ik ga namelijk helemaal alleen en ik zou het leuk vinden om wat leuke mensen al te ontmoeten.
Ik heb voor de eerste maand al een huisvesting gekregen via het ziekenhuis en waarschijnlijk zit ik dan in de Sunshine Apartments of Quality Apartments, maar dit hoor ik pas definitief in juli.
Eind november ga ik voor een klein half jaar naar Aruba.
Ook ik ga alleen, hoewel ik wel wat familie daar heb wonen.
Het lijkt mij ook leuk om wat mensen te ontmoeten die daar tzt verblijven!
Zelf heb ik ook het plan om een kamer te huren bij Perle d’Or
Wat leuk dat je ook gaat. Ik heb besloten om op sunshine te bivakeren het komende jaar. Ik heb gezien dat dat dicht bij perle d’or zit!!
Dus wie weet tot dan
Sunshine en Perle d’or liggen echt niet op loopafstand van elkaar hoor, je hebt liefst een auto nodig, omdat fietsen ronduit gevaarlijk is. Maar jullie allen veel plezier gewenst op dushi Aruba.
Hayy allemaal,
ik vertek 26 september naar Aruba en ga ook in het ziekenhuis werken een jaar, en ga ook alleen.
We gaan elkaar allemaal zien daar gezellig!!
groetjes
Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren in het HOH. Hoe heb je gesolliciteerd?
Mijn man gaat reageren op een vacature van het HOH, als verpleegkundige!!
Hoor graag meer van je! :dag:
Begin sept kom ik ook naar aruba en ga ook werken in het ziekenhuis! Kom ook in 1 van beide ap. de eerste maand. Leuk om contact te zoeken?
Groetjes,
Bernadette
Wat leuk zeg dat je ook komt! Ik zit nu al in quality… Heerlijk.luxe maar wel suur! Vanaf eind aug. Zit ik in sunshine:) en daar blijf ik.ook lekker makkelijk… Als je er vlug bij wilt zijn zal.ik alvast su.shine mailen om bijvoorbeeld iets te reserveren! Heb ik ook gedaan!
Op welke afdeling ga je werken? Ik ben van de week begonnen op de interne neurologie nefrologie… Erg leuk!
Voeg me anders even toe op fb… Jolande ooijevaar
Oh wat jammer! ik ben een paar maanden geleden geweest, maar het was geweldig! Ik werd hartelijk ontvangen met ballonnen en al! Super leuk en heb het er erg naar mijn zin gehad!
Hallo Bibi,
Mijn man heeft een open sollicitatie naar het HOH gestuurd (ook al reactie gehad), zou graag van je horen hoe het is om er te werken en wat de verschillen zijn t.o.v. NL. Alvast dank!
Leuke verhalen, ook ik ga voor een periode 3 tot 6 mnd naar Aruba om stage te lopen… Ben nog niet helemaal uit welke periode het precies wordt, maar eind dit jaar tot begin 2013 waarschijnlijk. Zou graag wel wat meer verhalen willen horen en misschien wat tips voor appartement, wat ik het beste kan huren etc?
Aleandra, als je stage gaat lopen is het leuk om in bijv. Perle 'd Or te verblijven. Daar blijven bijna alle stagiaires van het eiland en doe je dus snel nieuwe contacten op. De kamers zijn wel klein en het is niet super luxe, maar je hebt er wel een zwembad bij en het ligt heel centraal.
Blue Village is hetzelfde idee, maar vaak is de sfeer daar wat minder (ligt natuurlijk ook aan de groep stagiaires die er dan zitten).
Verder heb je echt een auto nodig, dus huren/kopen en later weer verkopen. Ligt een beetje aan wat handig voor je is. Openbaar vervoer is niet goed en lopen/fietsen kan ook niet, omdat dat qua verkeer gevaarlijk is.
Verder zal het helemaal super worden, dat weet ik zeker! Succes met de voorbereidingen!
Mijn man is aangenomen in het HOH, nu zijn de arbeidsvoorwaarden aan de beurt. Kan iemand aangeven wat een redelijk salaris is om goed rond te kunnen komen als gezin (tienerdochter)? Info is beperkt vindbaar! Alles valt of staat hiermee, wij hoeven niet rijk te worden, maar willen wel kunnen leven ipv overleven (hebben we nu al 1,5 jaar gedaan namelijk). Alvast bedankt!