Bedankt nog voor je bericht. Ja perle d’or lijkt me super gezellig, echter twijfel ik of ik misschien toch liever een huisje (zelfstandig huur)… Ik zoek dan nog iemand die zin heeft om samen een huisje te huren… Misschien dat je iemand weet? Of misschien dat hier ergens iemand is die graag samen een huisje wil huren? Volgens mij kan dat ook redelijk goedkoop nl…
Is het leven niet een beetje te vergelijken met Nederland? Qua kosten etc? Misschien zelfs iets hogere levenstandaard. Ik zou daar vanuit gaan. ZIjn er trouwens geen salarisschalen bekend, bij het ziekenhuis? Op basis van ervaring en eerder verdiende salaris, kan je ongeveer aangeven wat voor jou redelijk is om te verdienen…
De informatie is nogal wisselend; salarissen zouden lager liggen dan in NL, maar kosten wel hoger. Uren werk per week is ook anders dan in NL. Water is duurder heb ik begrepen, produkten worden ingevoerd dus duurder, huur niet wettelijk vastgesteld, etc.
Wil graag weten hoe andere gezinnen dit vergaat.
Vermaken jullie je allemaal?
Ik zit met mijn gezin sinds eind Mei op het eiland. Het enige wat ik eigenlijk mis is meiden van mijn eigen leeftijd.
Kan natuurlijk met 2 kids niet gaan en staan waar ik wil, maar af en toe eens uitgaan of gewoon wat leuks doen…