Ik ben Simone. Ik woon nu pas 2 weken met mijn vriend in tunesië kalaa kebira. ik verblijf hier zonder visum voor 3 maanden. Het is niet normaal om samen te wonen als je niet getrouwd bent. Dus hij vertelde me gisteren dat hij loog tegen iedereen. Ik begrijp het wel en wil ook met hem gaan trouwen. Maar ik zei ik wil dan eerst zeker weten dat ik er voor altijd kan blijven. blijkbaar is dat wel gemakkelijk als ik het hierzo lees. je gaat naar de politie met je paspoort en je krijgt een verblijfsvergunning voor 1 jaar. maarja… waar gaan we wonen dan zeg ik… hij zegt dan huren we een appartmentenje. maar wat moet ik doen… verveel me nu al. ik wil graag werken. ben jij aan het werk daar? en hier in kalaa kebira ben ik wel veilig als vrouw word alleen een beetje aangestaard omdat ik blond haar en blauwe ogen heb. ik wil graag met je afspreken maar ik zit wel minstens ander half uur van je vandaan. ik zelf rij nog geen auto helaas… en tunis is wel leuk om terasje te pakken en te shoppen enz…
Hallo ben Marianne. Ben voor de 2 e keer (nu alleen) naar Monastir geweest van 23 febr. tot 23 mrt. De internetcafe’s vallen idd erg tegen en je moet van te voren wel een prijs afspreken, maar dat geld voor zoveel dingen.
De mensen zijn over het algemeen vriendelijk, vooral als ze je kennen.
Ik heb ook last gehad van vervelende/lastige mannen, maar als je goed van je afbijt en/of ze zien je vaker houden ze vanzelf op.
Zeg dat je een Tunesische vriend hebt of getrouwd bent en daar woont ook dat scheelt een hoop ellende.
Het is idd een groot nadeel dat je niet echt intiem kan zijn.
Zelf heb ik mijn hart verloren aan het land vanwege het klimaat en dat ik Holland goed zat ben!!!
Zelf heb ik het geluk (bij een ongeluk) dat ik een ANW uitkering heb en kan gaan en staan waar ik wil zonder een verantwoording te
moeten afleggen. Ben dan ook zeker van plan om volgend winter (samen met mijn hond) daar zolang mogelijk te overwinteren.
Heb daar inmiddels wat kennissen, daar Monastir niet echt groot is.
Er schijnen daar veel appartementen te huur te zijn voor weinig geld. Weet iemand toevallig wat adresjes? Ik heb er een paar bezocht, maar zoek meer iets in een rustige buurt. Of ik deze zomer nog ga moet ik nog even over nadenken, want er moeten ook
centjes zijn…Anders was ik vandaag alweer terug.
Dus heeft iemand nog wat adresjes betr. huurappartementen, ALLE INFO IS WELKOM!!! In Monastir dus. Groetjesssss
ja hoor. Wij hebben verschillende taken naargelang uw competenties.
enerzijds afsprakenplanning, anderzijds dienst na verkoop waarbij er vooral interventies moeten ingepland worden in samenspraak met klanten, anderzijds zuivere administratie.
Indien u ook franstalig bent is er enigzins een ruimer aanbod.
afsprakenplanning : 12u tot 20u of van 14u tot 20u
administratie van 09u tot 17u
er is zowel mogelijk tot deeltijds als fulltime uurregime
indien u interesse heeft kan u een korte cv doorsturen naar pantarheisarl@hotmail.com en dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met u op. groetjes en nog een fijne dag!
hoi, ik ben op zoek naar vlamingen regio M’saken-Sousse. Administratieve functie. Indien interesse kan u mij verder contacteren via pantarheisarl@hotmail.com.
Updated - - -
hoi, ik ben op zoek naar vlamingen regio M’saken-Sousse. Administratieve functie. Indien interesse kan u mij verder contacteren via pantarheisarl@hotmail.com.